تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813005184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث تقاطع غرب آزاد راه شهيد رجايي نيازمند اعتبار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۸:۵۷ق.ظ)
مديرکل راه و شهرسازي هرمزگان: احداث تقاطع غرب آزاد راه شهيد رجايي نيازمند اعتبار موج- مديرکل راه و شهرسازي هرمزگان در بازديد دو معاون وزير راه و شهرسازي از پروژه‌هاي مسکن، شهرسازي و سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي شهر بندرعباس، خواستار تخصيص اعتبار براي احداث تقاطع غير هم‌سطح در غرب شهر بندرعباس شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد سعيد ايزدي و سيد محمد پژمان به همراه مهندس تراکمه معاون عمراني استانداري، فرشيد دستوان مديرکل راه و شهرسازي هرمزگان و عباس اميني شهردار بندرعباس از طرح‌هاي اجرا شده و در دست اجراي شهر بندرعباس بازديد کردند.
معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان ملي زمين و مسکن در بازديد ميداني از بندرعباس از پروژه‌هاي انجام شده روگذر شرق بندرعباس واقع در ابتداي آزاد راه شهيدرجايي، بافت‌هاي فرسوده دو راهي ايسني، شهرک مهر پيامبر اعظم (ص) و تپه الله‌اکبر بازديد به عمل آورد.
پژمان در اين بازديد ضمن برشمردن اهميت شهر بندرعباس ابراز اميدواري کرد: با تصميماتي که از سوي دست‌اندرکاران استاني و کشوري صورت مي‌گيرد، بتوان در راستاي خدمت به مردم اين منطقه گام برداشت.
مديرکل راه و شهرسازي هرمزگان هم در اين بازديد خواستار تخصيص اعتبار براي احداث تقاطع غير هم‌سطح در غرب شهر بندرعباس شد.
فرشيد دستوان در اين باره افزود: احداث آزاد راه شهيد رجايي واقع در شمال شهر بندرعباس علاوه بر اينکه بار ترافيکي شهر بندرعباس را کم کرده باعث کوتاهي مسير دسترسي غرب و شرق بندرعباس نيز شده است.
وي گفت: با تکميل تقاطع غير همسطح در شرق آزاد راه شهيدرجايي عبور و مرور در اين محور تسهيل شده است، اما؛ در غرب اين آزاد راه به دليل مشکلات مالي اقدامي براي احداث تقاطع غير همسطح صورت نگرفته است.
مديرکل راه و شهرسازي هرمزگان با بيان اينکه مطالعات احداث اين تقاطع انجام شده است، خواستار همکاري سازمان زمين و مسکن در اختصاص اعتبار لازم براي احداث اين تقاطع شد.
وي افزود: با تکميل اين آزاد راه بخش بزرگي از ترافيک شهر بندرعباس کم و عبور و مرور از شرق به غرب بندرعباس در حد زيادي تسهيل مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن