تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820122029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه خبر داد تحویل 3093 واحد مسکن مهر اندیشه تا پایان سال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه خبر داد
تحویل 3093 واحد مسکن مهر اندیشه تا پایان سال جاری
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: 3093 واحد مسکن مهر شهر جدید اندیشه تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان خواهد شد

خبرگزاری فارس: تحویل 3093 واحد مسکن مهر اندیشه تا پایان سال جاری



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، محمد آئینی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: شرکت عمران شهر جدید اندیشه تمام توان و تلاش خود را در خصوص به نتیجه رساندن پروژه های سطح شهر به کار گرفته است تا بتواند بهترین بازخورد را برای شهروندان فراهم کند. وی ادامه داد: از سال گذشته تا هم اکنون اتفاقات قابل توجهی در سطح شهر اندیشه و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان صورت گرفته است که از این خدمات میتوان به اجرای 22 هزار متر طول پیاده رو سازی و اسفالت و جدول گذاری با اعتباری بالغ بر 8 میلیاردریال اشاره کرد. مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه افزود: در بخش مسکن مهر نیز تا هم اینک در حدود 92 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم که این مهم در سال گذشته سرعت بسیار گرفت و در این خصوص با نارضایتی روبه‌رو نیستیم و در صورتی که شرکت های خدماتی علی الخصوص شرکت گاز استان تهران تعهدات خود را اجرایی کند پیش از موعد مقررو تا پایان شهریور ماه سال جاری تحویل پروژه های مسکن مهر اندیشه انجام خواهد شد. محمد آئینی عنوان کرد: در به سرانجام رساندن مواردی که شرکت عمران در حال انجام آن است صبر و حوصله مردم و همچنین همدلی و همراهی آنها در این راه باعث شد تا برنامه های شرکت عمران از زمانبندی خود جلوتر حرکت کند اما در این راه با سختی و مشکلات متعددی روبه‌رو بودیم . وی ادامه داد: تحویل پروژه های مسکن مهر در زمان مقرر جزء اولویت های اصلی شرکت عمران است و با تمام تلاش در پی این هستیم که در زمان بندی خود تحویل داده شودو در این خصوص تمام موارد را از پایه تا انتها در حال پیگیری هستیم تا حصول نتیجه واقع شود. *امروز شهر اندیشه در تمام کشور شناخته شده است مدیر عامل شرکت عمران شهر اندیشه گفت: امروز با وجود بازار بزرگ ایرانی اسلامی که در زیر بنایی ببش از 120 هزار متر مربع که در نوع خود منحصر به فرد است و بنایی است که ایران کوچک میتوان آن را نام برد در تمام کشور شناخته شده است و بسیاری از شرکت های عمران دیگر مناطق و حتی مسئولان شهرهای مختلف در صدد هستند که از این پروزه به عنوان پایلوت استفاده کرده و درشهر خود اجرایی کنند.
محمد آئینی افزود: پروزه بازار ایران اسلامی به خاطر داشتن فضای مناسب و استفاده از المان های متعدد و زیبا و در کنارآن وجود مسجد سلمان فارسی که در نوع خود در کشور بی نظیر است نگینی است در قلب نگین غرب استان تهران که میتواند به مرکزی بزرگ برای جذب گردشگر های داخلی و خارجی مبدل شود.
  وی ادامه داد: در کنار وجود مباحث اقتصاد شهری که در تمام سرمایه گذاری ها به آن پرداخته میشود یکی از مهمترین موضوعاتی که در پروژه ایرانی اسلامی که توسط رئیس جمهور در زمان حضورش در غرب استان تهران افتتاح شد این است که از معماری اسلامی در چند صده و از زمان صفویه تا هم اینک در این پروژه گنجانده شده که این موضوع باعث وجه تمایز بازار ایران اسلامی با دیگر سازه های ایرانی اسلامی در کشور شده است. مدیرعامل شرکت عمران شهر اندیشه اعلام کرد: این پروژه تلفیقی از مدرنیته و دوران صفویه و قاجار است و یکی از موضوعاتی که باید به آن اشاره کرد این است که مسجد ساخته شده در این پروژه خود میتواند مصلی بزرگ شهر باشد چرا که با دارا بودن فضای مناسب میتواند میزبان بیش از 3500نماز گذار باشد که در نوع خود بی نظیر است که با استفاده از سرای بازار ظرفیت به 50 هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن پرداخت این است که پروژه بازار ایران اسلامی در سه سال به سرانجام رسیده است که این موضوع در نوع خود بی نظیر است و برای اولین بار این مهم به سرانجام رسیده است چرا که اجرای پروژهایی با وسعت بازار ایرانی اسلامی بسیار زمان بر است اما با حمایت دولت و همراهی و همدلی بخش خصوصی و شهروندان این مهم به نتیجه رسید. محمد آئینی مدیر عامل شرکت عمران شهر اندیشه در پایان خاطر نشان کرد: در کنار به پایان رساندن پروژه مهم ایرانی اسلامی شرکت عمران بیشترین ظرفیت خود را به مسکن مهر تخصیص داده بود که این مهم نیز در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد و این پیگیری ها مثمر ثمر بوده است به طوری که تا پایان سال جاری تمامی 3093 پروژه مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهدشد و لازم به ذکر است که 717 باب از این پروژه خود مالکی بوده و بسیار خرسندیم که در مسیر تحویل و تکمیل پروژه مسکن مهر همراهی ها لازم از سمت متقاضیان و سازندگان پروژه با شرکت عمران بوده است تا کمترین مشکل را در این شهر با آن روبه‌رو باشیم.

پایان پیام/3154/

94/03/09 - 19:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن