تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804242765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزییات مدل جدید فروش نفت ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
جزییات مدل جدید فروش نفت ایران




مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت با تشریح مدل جدید فروش و صادرات نفت خام ایران، اعلام کرد: صادرات روزانه ۴۰۰ هزار بشکه نفت به اروپا در دستور کار قرار دارد.





خبرگزاری مهر:  مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت با تشریح مدل جدید فروش و صادرات نفت خام ایران، اعلام کرد: صادرات روزانه ۴۰۰ هزار بشکه نفت به اروپا در دستور کار قرار دارد.

سید محسن قمصری درباره برنامه جدید ایران برای افزایش صادرات نفت خام، گفت: یکی از مهمترین سناریوهای افزایش صادرات نفت خام ایران به ویژه در شرایطی که تحریم‌ها لغو شود، ایجاد امنیت پایدار برای تقاضای نفت کشور است.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران درباره جزئیات اجرای این مدل جدید فروش نفت ایران، تصریح کرد: ایجاد امنیت برای تقاضای نفت خام ایران در بازار جهانی با انجام سرمایه گذاری های خارجی فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در سرمایه گذاری‌های خارجی عمدتا بازپرداخت آنها از محل افزایش تولید نفت خام است، اظهار داشت: بنابراین هم می توانیم پس از فروش بخشی از افزایش تولید، منابع مالی مربوطه را به سرمایه گذار پرداخت کنیم یا همان بخش از افزایش تولید را با آنها معامله کنیم.

قمصری در پاسخ به این سوال که آیا درخصوص قرارداد فروش نفت پس از لغو تحریم‌ها تاکنون مذاکراتی با برندهای معتبر داشته اید؟ بیان کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که در این دوره تحریم ارتباط را با مشتریان نفتی قطع نکرده ایم و مذاکرات تداوم داشته و آماده هستیم با برداشته شدن تحریم‌ها بتوانیم همکاری را آغاز کنیم.

مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران همچنین درباره افزایش عرضه نفت مازاد عربستان سعودی به ویژه در صورت لغو تحریم‌های نفتی ایران هم توضیح داد: طبیعی است که هر افزایشی جا را برای همه تنگ می‌کند، زیرا بازار محدوده مشخصی دارد و نه تنها برای ایران بلکه برای همه دیگر عرضه کنندگان مشکل پیش خواهد آمد.

این دیپلمات صنعت نفت در تشریح وضعیت بازار نفت ایران و افزایش صادرات نفت در صورت لغو تحریم‌ها، تاکید کرد: با لغو تحریم‌ها قطعا فروش و صادرات نفت ایران به بازارهای فعلی ادامه می یابد و حتی با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

وی با اشاره به اضافه شدن بازارهای نفت اروپایی و آفریقایی به جمع مشتریان نفت ایران، گفت: پیش بینی می‌کنم حداقل ۵۰ درصد سهم قبلی نفت خود را از بازار اروپا جذب کنیم.

مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران در پایان خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر، در صورت لغو تحریم‌ها دستکم روزانه ۴۰۰ هزار بشکه نفت خام به کشورهای مختلف اروپایی صادر خواهد شد.

وی در خصوص افزایش احتمالی فروض و صادرات نفت به کشورهای آسیایی به ویژه هند و چین برای دوران پس از تحریم گفت: قطعا صادرات نفت به کشورهای آسیایی همچون هند و چین طبیعی است، زیرا چین و هند نسبت به دو سال قبل سرمایه گذاری‌های زیادی کرده اند و می‌توانند حجم بیشتری نفت خام سنگین خریداری کنند؛ بنابراین در آسیا باید فعالیت‌هایمان را افزایش دهیم.






تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن