تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812945633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهر سلامت در اهواز راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شهر سلامت در اهواز راه اندازی می شود
شهردار اهواز با اشاره به ترافیک و معضلاتی که در شهر اهواز وجود دارد، از راه اندازی شهر سلامت در منطقه کیانشهر اهواز خبر داد.
نویسنده : معصومه صالحی 
 سيدخلف موسوي در جلسه شوراي هماهنگي حمل و نقل و ترافيك استان  اظهار كرد: متاسفانه در فضاي مطبوعات اين گونه مطرح شده است كه شهرداري مجوزهايي را براي احداث مجتمع​ هاي درماني در كيانپارس صادر كرده است. من مديريت قبلي را زير سوال نمي ​برم اما در دوره ما هيچ مجوزي برای ساخت مجتمع‌های بدون پاركينگ داده نشده است. همچنين بيمارستان آريا قبل از آمدن من به شهرداری، در کیانپارس وجود داشت كه اكنون نيز به آن پايان كار داده نشده است.  وی با اشاره به دلايل پرترافيك بودن كيانپارس گفت: بيش از 6 سال کار ساخت ایستگاه‌های قطار شهري در منطقه نادری به طول انجامید و به همین علت، مركز شهر قفل شده بود لذا ترافيك به سمت كيانپارس رفت و موجب به وجود آمدن مراكز تجاري و خدمات درماني در آن منطقه شد.  موسوی با اشاره به درآمد حاصل از پاركينگ​ها، عنوان کرد: ما اولين شهرداري هستيم كه همه درآمد مربوط به پاركينگ​ها را براي احداث پاركينگ قرار داده ​ايم. براي درآمد حاصل از پاركينگ​ها، حساب جداگانه​ اي قرار داده ​ايم و هيچ شک و شبه​ه اي در آن نيست.  وی با اشاره به وجود مجتمع​ هاي درماني و مطب​ها در كيانپارس و ايجاد بار ترافيكي در آن منطقه بیان کرد: براي حل اين مشكل و جابه‌جایی مجتمع​هاي درماني و مطب​ها از کیانپارس و مرکز شهر، طرحي به نام «شهر سلامت» را مورد مطالعه قرار داده ​ايم كه نظير آن در لندن هم وجود دارد. اين طرح قرار است در كيانشهر اجرا شود و وسعت آن 10 هكتار خواهد بود. پيش ​نويس تفاهم​نامه طرح شهر سلامت تنظیم شده و اجرای آن نيازمند حمايت استانداری خوزستان است.  شهردار اهواز ادامه داد: بيشتر شلوغي كيانپارس مربوط به مجتمع​ هاي درماني است و اگر قرار است به وضعیت ترافیک این منطقه رسيدگي شود، به يك عزم جمعي نياز است. همچنين بسياري از ادارات بايد از كيانپارس بروند چرا كه لزومي ندارد در فضاي مسكوني كيانپارس، اداره ​اي وجود باشد.  موسوی عنوان کرد: بسياري از ادارات‌کل خوزستان مانند شيلات، اقتصاد و دارايي و آب و فاضلاب در كيانپارس مستقر هستند. بسياري از آنها همان‌جا هم مهمانسرا دارند که بايد این وضعيت به صورت جدي بررسي شود.    




تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن