تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821137561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیاد خیریه 50 دانشگاه کشور در حال شکل‌گیری است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون اداری و مالی وزارت علوم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
بنیاد خیریه 50 دانشگاه کشور در حال شکل‌گیری است
معاون اداری و مالی وزارت علوم گفت: 50 بنیاد خیریه در دانشگاه‌های کشور در حال شکل گیری است و یک بنیاد تحت عنوان بنیاد حمایت از حامیان علم و فناوری را در برنامه‌های خود خواهیم داشت.


محمد حسین امیر معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به 50 بنیاد خیریه که در دانشگاه‌ها در حال شکل گیری است اظهار کرد: 50 بنیاد خیریه در دانشگاهها در حال شکل گیری است و یک بنیاد مرکزی تحت عنوان بنیاد حامیان علم و فناوری کشور خواهیم داشت.


وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر با توجه به کمبود و محدودیت‌ منابع یکی از برنامه‌های اساسی و راهبردی وزارت علوم در حال حاضر استفاده از ظرفیت‌های خیرین و واقفین است.


امید تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 2 میلیون متر مربع پروژه عمرانی نیمه کاره در دانشگاه‌ها وجود دارد که با اعتبارات فعلی وزارت علوم 15 سال برای تکمیل این طرح‌ها طول می‌کشد.


معاون مالی و اداری وزارت علوم خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی وزارت علوم در شرایط فعلی این است که با مشارکت مردمی و کمک خیرین بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.


وی افزود: در حوزه آموزش عالی متاسفانه در این چند سال از مشارکت‌های مردمی به صورت هدفمند و سیستماتیک استفاده نشده است.


امید بیان کرد: اقداماتی از این قبیل را به شکل دولتی نمی‌توان پیش برد و اعتقاد راسخ این است که مردم اجتماع تشکیل دهند و با محوریت آنها بتوانیم بنیادهایی در دانشگاه‌ها داشته باشیم و در راستای آن از دانشگاه‌ها حمایت کنیم.


معاون مالی و اداری وزارت علوم تصریح کرد: تا چند سال پیش تعداد تشکل‌های خیرین بیشتر از 5 تشکل نبود ولی دردو سه سال اخیر با تاکید و اهمیتی که در برنامه‌های وزارت علوم دارد خوش بختانه در این حوزه هیچ خللی به وجود نیامده است.








انتهای پیام/





اخبار مرتبط

کاهش اعتبارات کاهش حقوق کارمندان را در پی دارد
دانشگاه‌ها 65 درصد اعتبار مورد نیاز را دریافت می‌کنند
دانشگاه در هفته‌ای که گذشت
بهره برداری 210 هزار پروژه تا دهه فجر
نیازمند 8 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار هستیم




۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن