تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816461573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال شدن مجدد چيني‌ها در آزادراه تهران شمال با ۲۲۰ کارگر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۸ق.ظ)
فعال شدن مجدد چيني‌ها در آزادراه تهران شمال با ۲۲۰ کارگر موج - وزير راه و شهرسازي با تشريح آخرين وضعيت اجرايي آزادراه تهران ـ شمال گفت: هفته آينده درباره قطعه دوم آزادراه تهران - شمال تصميم‌گيري مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي، در خصوص آخرين وضعيت آزادراه تهران شمال و نهايي شدن زمان بهره‌برداري از آن اظهار کرد: خوشبختانه همان‌طور که انتظار مي‌رفت پروژه ساخت آزادراه تهران شمال به خوبي فعال شده و من وظيفه خودم مي‌دانم از آقايان سعيدي‌کيا رئيس بنياد مستضعفان و خواجه‌دليري معاون ساخت اين بنياد به خاطر همت جدي در پايان اين پروژه تشکر کنم.
وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه خوشبختانه تکليف قرارداد قطعه ۱ پروژه آزادراه تهران شمال با طرف چيني مشخص و فعاليتش آغاز شده است، گفت: چيني‌ها ۹۰ درصد ساخت تونل قطعه يک را بر عهده دارند و من از کارگاه ساخت تونل بازديد کردم؛ حدود ۲۲۰ نفر در اين کارگاه مشغول به فعاليت‌اند. اين پيمانکار ساخت پل‌هاي نيمه‌تمام قطعه ۱ را نيز بر عهده دارد.
وي با اشاره به وجود ۲ تونل بسيار بزرگ در قطعه يک آزادراه تهران شمال افزود: يکي از اين تونل‌ها، تونل تالون با ۴ هزار و ۹۰۰ متر طول است که حفاري آن تمام شده و تنها بخش لاينينگ آن باقي مانده؛ ضمن اينکه عمليات اجرايي اين بخش نيز فعال است و اميدوارم ظرف يک سال آينده لاينينگ اين تونل به پايان برسد.
آخوندي با اشاره به اجراي ساخت‌وساز بزرگ‌ترين تونل حمل‌ونقلي و آزادراهي ايران از سوي دو شرکت ايراني ادامه داد: ساخت تونل يکپارچه البرز با ۶ هزار و ۴۰۰ متر طول کار بزرگي است که مهندسان ايراني با کيفيت خوبي در حال انجام اين پروژه هستند تا به حال ۲ هزار و ۳۰۰ متر اين تونل حفاري شده و پيمانکاران ايراني توانسته‌اند رکورد حفر روزانه ۵ تا ۶ متر تونل را ثبت کنند که رکورد خوبي است.
وي تأکيد کرد: ساخت اين آزادراه با سرعت خوبي به پيش مي‌رود. براي قطعه ۲ هم فکر خوبي شده و تونل ۶ هزار و ۴۰۰ متري البرز در اين قطعه از آزادراه تهران شمال قرار دارد؛ ضمن اينکه طراحي اين قطعه به پايان رسيده و هفته آينده نيز جلسه‌اي با آقاي سعيدي‌کيا رئيس بنياد مستضعفان در خصوص اين آزادراه برگزار مي‌شود و درباره قطعه ۲ تصميم‌گيري مي‌کنيم.
آخوندي با تأکيد بر اينکه ساخت قطعه ۳ آزادراه تهران شمال نياز به تصميم‌گيري‌هاي سخت‌تري دارد، بيان کرد: در اين قطعه به بخش بسيار سخت «هزار چم» برخورد مي‌کنيم و در خصوص اين بخش بايد کارهاي زيادتري انجام شود؛ البته همکاران ما در وزارت راه و شهرسازي خوشبختانه توسعه خوبي در جهت بهبود وضعيت جاده چالوس انجام داده‌اند و در حال چهاربانده کردن حدود ۲۰ کيلومتر قبل از قطعه ۴ در منطقه مرزن‌آباد هستند که اقدام مناسبي محسوب مي‌شود و اميدوارم بتوانيم اين پروژه را از اين وضعيت نااميدي مردم نسبت به پايان آن نجات دهيم تا به يک وضعيت اميدواري رسيده و پروژه را در اختيار مردم قرار دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن