تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ايران خواستار جلوگيري از شکل گيري توافق هسته اي تحقير آميز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۴۳ب.ظ)
امام جمعه موقت خرم‌آباد: ملت ايران خواستار جلوگيري از شکل گيري توافق هسته اي تحقير آميز است موج - امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: ملت ايران خواستار جلوگيري از شکل گيري توافق هسته اي تحقير آميز است.
به گزارش خبرگزاري موج،حجت‌الاسلام والمسلمين قاسم متقي‌نيا در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه خرم‌آباد گفت: در بحث مذاکرات هسته‌اي احتمال شکل‌گيري سه سناريو عدم توافق، تمديد مذاکرات و يا شکل‌گيري توافق بد و تحقيرآميز وجود دارد.
امام جمعه موقت خرم‌آباد اظهار داشت: بر اساس شواهد و تحليل‌هاي واقع‌بينانه، غرب همان‌ چنان که مقام معظم رهبري پيش‌بيني کرده بود گام به گام ‌دنبال زياده‌خواهي، قانون‌شکني و امتياز گرفتن است.
متقي نيا افزود: تمام کساني که خود را علاقه‌مند به نظام مقدس جمهوري اسلامي،رهبري و امام مي دانند بايد از تمام ظرفيت‌هاي اجتماعي، حاکميتي و پارلماني را به‌کار گيرند تا توافق تحقيرآميز به ايران رخ ندهد.
وي بيان کرد: توافق خوب حداقل بايد مؤلفه‌‌هايي مانند لغو همه تحريم‌ها، حفظ دستاوردهاي فناوري هسته‌اي، عدم بازرسي از مراکز نظامي و نيروهاي مسلح، متعارف بودن بازرسي‌ها از زيرساخت‌هاي هسته‌اي و پرهيز از بازرسي‌هاي ويژه و مضاعف و برگشت‌پذير بودن توافق هسته‌اي در صورت نقض تعهدات دارا باشد.
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: نگراني‌ها در ارتباط با توافق تحقير آميز جدي است به طور يقين مردم حساس هستند و واکنش نشان مي دهند.
متقي نيا بيان کرد: مردمي که تربيت‌شده مکتب سياسي امام خميني (ره) و گفتمان انقلاب اسلامي هستند؛خواستار حفظ خطوط قرمز در مذاکرات هسته‌اي هستند.
وي بيان کرد: در فرهنگ بومي مردم لرستان، سنت‌ها و فرهنگ‌هاي اصيل و ريشه‌داري وجود دارد که در راستاي دين اسلام شکل گرفته‌اند که بايد اين اصالت حفظ شود، مردم لرستان از ديرباز تاکنون به نجابت، عفت و غيرت شهرت يافته‌اند، بنابراين بايد از مسائلي که به قدمت تاريخي و ارزش‌هاي قوم لر خدشه وارد مي‌کند، پرهيز شود.
وي با اشاره به ولادت علي‌اکبر (ع) و روز جوان، افزود: تحقق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي بدون توجه به نقش جوانان امکان‌پذير نيست و بنابراين بايد به جوانان که نيروي محرکه نظام هستند همانند روزهاي دفاع مقدس اعتماد شود و آن تجربه موفق حضور فعال جوانان را در عرصه دفاع از هويت ديني و ملي به کار گرفته شود و مسئوليت‌هاي مهمي نيز به قشر جوان سپرده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن