تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820122059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بروجرد: مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای ‌تحقیر ملت ایران ‌ا‌ست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بروجرد:
مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای ‌تحقیر ملت ایران ‌ا‌ست
امام جمعه بروجرد ‌مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را تحقیر ملت ایران دانست.

خبرگزاری فارس: مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای ‌تحقیر ملت ایران ‌ا‌ست



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن ترابی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران بروجردی، اظهار کرد: طرف اصلی مذاکره کننده با ایران در مذاکرات هسته‌ای آمریکا‌ست که دشمن ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، عنوان کرد: آمریکا بارها ثابت کرده ‌که غیر قابل اعتماد است و هیچ‌گاه بر سر عهد و پیمان خود نیست و نمونه آن انتشار فک شیت ‌پس از اعلام نتایج مذاکرات لوزان سوئیس است که در آن به صراحت قید شده که خواستار بازرسی از تاسیسات هسته‌ای و مراکز نظامی ایران هستند‌.
خطیب جمعه بروجرد اضافه کرد: بازرسی از تاسیسات هسته‌ای و نظامی تاکنون در هیچ کشوری سابقه نداشته ‌و ملت ایران نیز اجازه چنین بازرسی را به جاسوسان و بازرسان آژانس انرژی اتمی نمی‌دهد.
ترابی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در محکومیت این خواسته آمریکا، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در مناسبت‌های مختلف تاکید کردند، اجازه نمی‌دهیم، بیگانگان از سایت‌های هسته‌ای کشور بازدید کنند و این را به صورت یک دستور به عنوان فرمانده کل قوا مقامات نظامی و انتظامی کشور ابلاغ کردند و حتی دستور صریح صادر کردند که فرماندهان نظامی حق گشودن درب مراکز نظامی به روی جاسوسان آژانس را ندارند.
وی مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را تحقیر ملت ایران دانست و افزود: در هیچ کجای دنیا دانشمندان هسته‌ای آنها شناسایی نمی‌شوند و در ایران نیز این رویه باید ادامه داشته باشد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به تعیین خطوط قرمز مقام معظم رهبری برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این مدت برای تیم مذاکره کننده خطوط قرمزی را مشخص کردند و تاکید کردند، توافق نکردن بهتر از توافق بد کردن است و مذاکره زیر شبح تهدید را نمی‌پذیریم.
خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اینکه هیئت مذاکره کننده هسته‌ای و مسئولان جمهوری اسلامی نماینده ملت غیور و شجاع ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: نمایندگان جمهوری اسلامی باید همانند ملت شجاع و مبارز ایران اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستند و در دفاع از حقوق ملت ایران ذره‌ای کوتاه نیایند.
ترابی با بیان اینکه ما به دنبال توافق به هر قیمتی با گروه 1+5 نیستیم، تاکید کرد: توافقی که به دنبال آن ذلت عزت ملت و یا تحقیر ملت ایران باشد، برای ملت ایران خوشایند نیست و این مطالبه ملت ایران است که دولتمردان و مسئولان هیئت مذاکره کننده باید بدانند خطوط قرمز تبیین شده، توسط رهبر معظم انقلاب خواسته و مطالبه ملت ایران است.
وی لغو همه تحریم‌ها را از مهم‌ترین مطالبه ملت ایران دانست و افزود: گروه مذاکره کننده هسته‌ای با ایران حاضر به لغو تحریم‌های ایران تا کنون نشده است، بلکه تحریم‌‌ها را به حالت تعلیق در مدت زمان تعیین شده توسط آنها قرار داده است.
خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: نیمه ماه شعبان امسال درحالی از راه می‌رسد که دیده منتظران همچنان به افق انتظار فرج دوخته شده و در آستانه طلوع خورشید عالم تاب منجی عدالت گستر جهان، روح ایمان و تجلی قرآن حضرت بقیه الله الاعظم قرار دارد.
ترابی اضافه کرد: کاروان بشریت امروز بیش از گذشته در این ایام خسته و مانده‌تر از همیشه در وادی ضلالت و طوفان هدایت راه خود را گم کرده و منتظر هدایتگری است تا او را از وادی ضلالت برهاند و کاروان بشریت را به سرمنزل مقصود هدایت کند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، یادآور شد: ماه خرداد که به نیمه نزدیک می‌شود، تداعی کننده روزهای سخت ارتحال مرجعی بزرگ و رهبری حکیم، بیدار و شجاع است که در دل تک تک ملت ایران جا دارد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به انتخاب خلف صالح امام و خورشید انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به جانشینی امام راحل در این روز، اظهار کرد: اگر خداوند متعال در سال 68 اراده کرد عبد صالحش را از ملت ایران بگیرد، دل‌ها، چشم‌ها و نظرها را متوجه شخصیت با عظمتی کرد که امام‌گونه کشتی پرتلاطم انقلاب را به ساحل نجات رهنمون شدند.
انتهای پیام/ 85013‌/ش40

94/03/08 - 17:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن