تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820068126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه میناب: مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای حربه جدید دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه میناب:
مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای حربه جدید دشمنان است
امام جمعه میناب گفت: بهانه مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای و بازرسی از مراکز نظامی توطئه و حربه جدید دشمنان است.

خبرگزاری فارس: مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای حربه جدید دشمنان است



به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق مرکز هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه میناب با اشاره به اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار اظهار داشت: پاسداران نظام اسلامی تنها قشری هستند که از شکل‌گیری و به وجود آمدن انقلاب ادعای هیچ سهمی را نداشته‌اند.
وی با بیان این که پاسداران همواره در خط مقدم همه صحنه‌های حفاظت از انقلاب نقشی اساسی ایفا کرده‌اند افزود: نگاه مجموعه سپاه همیشه نگاهی ژرف و رو به آینده بوده است.
امام جمعه میناب همچنین به تشریح تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب پرداخت و گفت: سپاه و پاسداران در صیانت از دستاوردهای نظام نقش اساسی داشته‌اند.
وی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز قوای مسلح و نیروهای ارتش و سپاه ما با توان رزمی قدرت خود را به رخ استکبار می‌کشند.
معتمدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به مذاکرات هسته‌ای با ذکر این مطلب که جمهوری اسلامی ایران از سر نیاز وارد مذاکره نشده، افزود: ملت ایران عزیز و سرافراز است و نیازی به مذاکره ندارد. این مسئول ادامه داد: درماندگی اروپا و غرب در مقابل ابهت جمهوری اسلامی است که به جمهوری اسلامی ایران اعلام نیاز کرده و ایران را به مذاکره هسته‌ای کشانده است.
امام جمعه میناب در بخش دیگری از سخنان خود مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای و بازرسی از مراکز نظامی را توطئه و حربه جدید دشمنان دانست و گفت: دنیای استکبار از قدرت دانشمندان هسته‌ای ایران در هراس است. معتمدی‌فر افزود: دشمنان آرزوی مصاحبه با دانشمندان و بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور می‌برند.
خطیب جمعه میناب گفت: جمهوری اسلامی هیچ حرف زوری را نمی‌پذیرد و 1+5 به جمهوری اسلامی ایران در کنار میز مذاکره نیازمند است.
این مسئول همچنین با بیان این که در مذاکرات گفته شده است که ایران باید دست حمایت از کشورهای اسلامی بردارد، اظهار داشت: کشورهای اسلامی عضوی از جمهوری اسلامی ایران هستند و هرگز دست از حمایت آنها بر نمی‌داریم.
انتهای پیام/88004/ق30

94/03/01 - 17:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن