تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819535757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه دهلران: اقدام دفاعی نیروهای مسلح برای دشمنان پشیمان‌‌کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه دهلران:
اقدام دفاعی نیروهای مسلح برای دشمنان پشیمان‌‌کننده است
امام جمعه دهلران با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موجب افتخار و سربلندی هستند گفت: اقدام دفاعی نیروهای مسلح برای دشمنان پشیمان‌‌کننده است.

خبرگزاری فارس: اقدام دفاعی نیروهای مسلح برای دشمنان پشیمان‌‌کننده است



به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی صبح امروز در دیدار فرماندهان و پرسنل ارتش مستقر در پل میمه با حضور فرماندار دهلران، تنی چند از مسئولان شهرستان و حجت‌الاسلام داوودی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 45 تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پاسداری از نظام اسلامی یکی از بهترین خاطرات و قطعه نورانی از زندگی نیروهای نظامی است که در دنیا و قیامت خیرات و برکات آن را می‌بینید.
امام جمعه دهلران اقتدار قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران را موجب افتخار و سربلندی کشور دانست و با بیان اینکه امروز ارتش و دیگر قوای مسلح باعث آرامش و امنیت پایدار در نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: ارتش نقش مهمی در پایداری امنیت دارد و این موضوع مرهون رشادت‌ها و رهبری مقام معظم رهبری است.
موسوی افزود: خداوند این ریشه الهی نظام اسلامی را درست کرده و خداوند متعال را شاکریم که ما جزء نیروهای الهی هستیم.
امام جمعه دهلران گفت: در عرصه‌های مهم داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران و قوای مسلح، زیر پرچم اسلام و مقام معظم رهبری می‌درخشد و این نشان از اقتدار همه جانبه کشورمان در تمام زمینه‌هاست.
وی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی افزود: امروز ما در اوج اقتدار هستیم  و نیروهای مسلح ما با تاسی از رهبر فرزانه انقلاب آماده دفاع از حریم کشور هستند.
امام جمعه دهلران با بیان اینکه قدرت رهبری یکی از امدادهای خداوند برای کمک به ما است، اظهار کرد: جایگاه رهبری امروزه چنان اقتداری را برای
کشور ما ایجاد کرده که دشمن به وحشت افتاده است.
وی تصریح کرد: جایگاه ولایت و رهبری از جمله امدادهای غیبی است که امروز سایه آن بر سر کشورهای اسلامی گستردانده شده است و فتنه‌هایی که در داخل و خارج از کشور رخ داد، در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش بر آب شد.
موسوی ادامه داد: امروز جایگاه ولایت این اقتدار را به رخ جهانیان کشانده و جهانیان به قدرت اسلام و شیعه پی‌برده‌اند بنابراین می‌خواهند این قدرت را به هر قیمتی از بین ببرند.
وی با اشاره به اینکه توان دفاعی ارتش و سپاه پاسداران افتخار امت اسلامی است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز قدرت برتر منطقه است و اگر رژیم صهیونیستی یا هر کشور دیگری بخواهد به کشور ما کوچکترین حمله‌ای داشته باشد یقینا با اقدامات پشیمان کننده قوای مسلح ما مواجه می‌شوند.
وی گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و مردم ایران با پشتوانه رهبری و تجربه 35 ساله انقلاب آماده مقابله با
هرگونه اقدام دشمنان هستند. انتهای پیام/2246/ر

94/02/22 - 08:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن