تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819964410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الان بيش از هر موقع به قهرماناني براي جلوگيري از تخريب هاي زيست محيطي نياز داريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۵۷ب.ظ)
رئيس سازمان محيط زيست: الان بيش از هر موقع به قهرماناني براي جلوگيري از تخريب هاي زيست محيطي نياز داريم موج-معاون رئيس‌جمهور در سازمان محيط زيست گفت: در زماني به سر مي بريم که محيط زيست پيش از هر زماني نياز به پهلواناني دارد تا جلوي تخريب‌ها و آلودگي‌ها را بگيرند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، معصومه ابتکار، رئيس سازمان محيط زيست در همايش ورزش، جوانان و محيط زيست» گفت: محيط زيست محور مهم توسعه اقتصادي و اجتماعي محسوب مي‌شود. نرخ ناپايداري در محيط زيست بسيار تکان‌دهنده است و مهمترين موضوعي که دنيا را بيدار کرده، بحث تغييرات آب و هواست.
وي افزود: صنعتي شدن باعث شده گازهاي گلخانه‌اي توليد شود و به تدريج فرايند گرم شدن زمين را تجربه مي‌کنيم. براي هر درجه افزايش دماي زمين در کشور ما 6 درصد مصرف آب بالا مي‌رود.بحثي که اين روزها در جوامع جهاني مطرح مي‌شود، جزاير کوچکي است که با آب شدن يخ‌ها زير آب مي‌روند، شايد بگوييم اين موضوع چه ارتباطي به کشور ما دارد، اما هر اتفاقي که در جهان رخ مي‌دهد، تمامي جوامع را دربرمي‌گيرد.
معاون رئيس‌جمهور با اشاره به کاهش بارندگي در ايران تصريح کرد: ما نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش بارندگي داريم و وارد دوره سختي در بحث خشکسالي مي‌شويم. دنيا به سمت تخريب پيش مي‌رود.
ابتکار در ادامه صحبت‌هايش با اشاره به نقش ورزش در حفظ محيط زيست عنوان کرد: امروزه محيط زيست بيش از هر زماني نياز به پهلوان و قهرمان دارد تا جلوي تخريب‌ها، آلودگي‌ها و روند منفي را بگيرند. محيط زيست نياز به قهرمان دارد، قهرماناني که بايستند و به مردم ياد دهند، چرا که آنها الگوي رفتاري هستند. يک قهرمان مي‌تواند اثرگذاري خودش را نشان دهد. قهرمانان و پهلوانان در کنار ورزش همگاني نقش کليدي دارند. ما سفراي ورزشکار را در محيط زيست داريم و همينطور حمايت فدراسيون‌ها از گونه‌هاي جانوري مانند نماد يوزپلينگ در لباس تيم فوتبال.
ابتکار يادآور شد: در سفري که به کنيا داشتم پيراهن تيم فوتبال را به معاون بان‌کي‌مون هديه دادم او اين پيراهن را قاب گرفته و به عنوان يک حرکت فرهنگ سازي اين موضوع را يادآور مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن