تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820422146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد منطقه حائل و پرواز ممنوع تکرار خطاهاي قبلي در سوريه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۵ق.ظ)
اميرعبداللهيان؛ ايجاد منطقه حائل و پرواز ممنوع تکرار خطاهاي قبلي در سوريه است موج- معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه کشورمان در حاشيه چهل و دومين نشست وزراي خارجه سازمان همکاري اسلامي در کويت درباره بحران سوريه تصريح کرد که سوريه صرفا راهکار سياسي دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين اميرعبداللهيان، معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه کشورمان در حاشيه چهل و دومين نشست وزراي خارجه سازمان همکاري اسلامي در کويت درباره بحران سوريه تصريح کرد که سوريه صرفا راهکار سياسي دارد.
وي اضافه کرد: سخن از ايجاد منطقه حائل و پرواز ممنوع تکرار خطاهاي قبلي است.
اميرعبداللهيان با بيان اين که بدون ترديد اين افکار کمکي به امنيت و ثبات منطقه نمي‌کند، اظهار داشت: براي تحقق راه‌حل سياسي در سوريه، کنترل مرزهاي همسايگان سوريه و عدم اجازه و يا تسهيل تردد تروريست‌ها يک ضرورت است.
معاون وزير خارجه ايران تصريح کرد: اگر خطاي استفاده ابزاري از تروريسم در منطقه از جمله در سوريه، يمن و عراق با فوريت متوقف نشود، اقدام بعدي تروريست‌ها عليه حاميان امروز خود، امنيت و ثبات منطقه ما را بيش از پيش متاثر خواهد ساخت.
وي با اشاره به تداوم حملات عليه يمن نيز افزود: حمله کشوري عرب عليه يک کشور عرب و حمله کشوري اسلامي عليه مردم بي دفاع يک کشور اسلامي داراي تاريخ، تمدن و فرهنگ اسلامي منطقه، اتخاذ رويکرد خطاي ديگر در منطقه است.
اميرعبداللهيان عنوان کرد: بايد اجازه داد که سازمان ملل با تمرکز بر راه‌حل سياسي و توجه به ضرورت توقف فاجعه انساني در يمن، آينده سياسي يمن را به دست مردم اين کشور و با مشارکت همه گروه‌هاي يمني و از طريق تکميل روند سياسي با روش‌هاي شناخته شده دموکراتيک محقق سازد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن