تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812804289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يارانه روزنامه‌هاي ثروتمند به نفع مطبوعات محلي قطع شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴۶ب.ظ)
رئيس هيأت‌ مديره اتحاديه مطبوعات محلي استان‌هاي کشور: يارانه روزنامه‌هاي ثروتمند به نفع مطبوعات محلي قطع شود موج - خرم آباد - رئيس هيأت‌ مديره اتحاديه مطبوعات محلي استان‌هاي کشور گفت: با توجه به اينکه روزنامه هاي سراسري توسط احزاب و گروه هاي سياسي و اسپانسرها حمايت مي شوند، ضرورت دارد، يارانه روزنامه‌هاي ثروتمند به نفع مطبوعات محلي قطع شود.
به گزارش خبرگزاري موج، خداداد ابراهيمي، رئيس هيأت‌ مديره اتحاديه مطبوعات محلي استان‌هاي کشور، در مراسم اختتاميه هشتمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري‌هاي غرب کشور که چهارشنبه، ششم خرداد، در سالن شهيد آويني ارشاد خرم‌آباد، برگزار شد، گفت: اتحاديه مطبوعات محلي کشور هنگامي شروع به‌ کار کرد که احساس کرد دولت‌ها، مطبوعات محلي را کم‌رنگ مي‌بينند و تمام هم‌ و غم مسوولان اين است که کارها و آگهي‌هاي خود را به روزنامه‌هاي پُرتيراژ و مرکزنشين بدهند.
وي افزود: روزنامه‌هاي مرکزنشين آن‌هايي هستند که براي يک‌ کف‌ دست متن حدود هشت ميليون رپورتاژ مي‌گيرند و چاپخانه‌هاي اختصاصي دارند و انبارهاي پُر از کاغذ دارند و حمايت‌هاي سياسي مي‌شوند، ولي؛ باز به آن‌ها توجه بيشتري مي‌شود.
ابراهيمي تأکيد کرد: متأسفانه مطبوعاتي که دو زبانه عمل مي‌کنند کردي - فارسي، عربي - فارسي، لري - فارسي و به توليد محتواي بومي مي‌پردازند و نشريات محلي ما که قابليت‌هاي چشم‌گير فرهنگي و رسانه‌اي دارند، ديده نمي‌شوند.
رئيس هيأت‌ مديره اتحاديه مطبوعات محلي استان‌هاي کشور، اظهار کرد: هيأت‌ مديره‌اي متشکل از فرهيختگان و پيشکسوتان دفاع مقدس و عرصه رسانه اين تشکيلات را راه‌اندازي کردند که نخستين همايش ملي مطبوعات محلي را مهر امسال برگزار کردند.
وي توليد محتواي بومي را رسالت اصلي مطبوعات محلي دانست و تصريح کرد: اغلب مطبوعات محلي به‌ جاي اين‌که در رسالت اصلي خود که همان توليد محتواي بومي است ايفاي نقش کنند سعي کرده‌اند ژست نامتعارف ژورناليستي بگيرند و آن‌هم زدن تيتر ملي در مطبوعات محلي است؛ چراکه صحبت يک وزير در تهران و تيتر کردن آن در خرم‌آباد به درد مطبوعات خرم‌آباد نمي‌خورد.
ابراهيمي تصريح کرد: رسالت اصلي ما اين است که مشکلات فرد محرومي که در روستاهاي لرستان زندگي مي‎کند را به گوش استاندار برسانيم و نخبگاني که ديده نمي‌شوند را برجسته کنيم.
رئيس هيأت‌ مديره اتحاديه مطبوعات محلي استان‌هاي کشور اظهار کرد: نکته مهمي که در عرصه مطبوعات محلي به آن بي‌توجهي شده اقتصاد مطبوعات محلي است که متأسفانه بدون استثنا همه دولت‌ها به اقتصاد مطبوعات محلي بي‌توجهي مي‌کنند و همان مقدار ناچيزي که داده مي‌شود يا با تأخير يا به‌صورت نامتعارف داده مي‌شود.
وي با اشاره به اين‌که براي وزارت ارشاد و کشور پيشنهادي را دارد، عنوان کرد: پيشنهاد مي‌کنم همان‌طوري که دولت يارانه افراد ثروتمند را قطع مي‌کند يک سال يارانه روزنامه‌هاي ثروتمند را به نفع مطبوعات محلي قطع کند چراکه آن‌ها آگهي‌هاي ميليوني مي‌گيرند انبارهاي آن‌ها پر از کاغذ است و احزاب و سياسيون پشتوانه آن‌ها است و نيازي به حمايت ندراند.
ابراهيمي در ادامه سخنان خود در اين زمينه عنوان کرد: فلسفه حمايت اين است که به فردي که وضعيت اقتصادي ضعيفي دارد يارانه تعلق بگيرد.
رئيس اتحاديه مطبوعات محلي استان‌هاي کشور در پايان سخنان خود اظهار کرد: اميدواريم ميزباني لرستان الگوي مناسبي براي ساير استان‌ها باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن