تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812896405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح پياده رو در مسير ونک تا مترو شهيد حقاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۳۵ب.ظ)
اصلاح پياده رو در مسير ونک تا مترو شهيد حقاني موج - معاون حمل و نقل وترافيک شهرداري منطقه سه از پيوستگي مسير تردد عابرين پياده حدفاصل ميدان ونک تا ايستگاه متروي حقاني خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون حمل و نقل و ترافيک اين منطقه با اشاره به سياست شهرداري تهران و توجه ويژه به عابرين پياده و ايجاد تسهيلات پياده روي گفت: در اين راستا معاونت حمل و نقل وترافيک منطقه نسبت به شناسايي مسيرهاي پياده روي و مشکلات عابرين در پياده رو‌ها اقدام کرده است.
مهندس فغاني با اشاره به اينکه يکي از مسيرهاي اصلي تردد عابرين پياده منطقه، مسير دسترسي از ميدان ونک به ايستگاه متروي حقاني از طريق پياده روي ضلع جنوبي بزرگراه حقاني مي‌باشد که مورد استفاده حجم کثيري از مسافران قرار مي‌گيرد، افزود: در حال حاضر استفاده کنندگان از مسير پياده روي مذکور در محل تقاطع بزرگراههاي حقاني– مدرس ناگزير به تردد همسطح از عرض لوپ‌هاي دسترسي تقاطع بوده و به دليل سرعت بالاي خودرو‌ها امنيت تردد عابرين تامين نمي شود.
وي افزود: عدم پيوستگي پياده رو و ضرورت ايمن سازي تردد عابرين پياده منجر به انجام بررسي‌هاي لازم در اين زمينه شد و در ‌‌نهايت با توجه به تردد پرحجم عابرين پياده مقرر شد نسبت به غير همسطح سازي عبور عابرين پياده اقدام شود.
با بررسي و مطالعه وضعيت محل، احداث پل عابر پياده برروي بزرگراه مدرس و لوپهاي موجود در ضلع جنوبي تقاطع بزرگراه حقاني راهکار مناسبي جهت حذف تداخل جريان تردد عابرين از خودرو‌ها تعيين شد و همچنين با توجه به شيب مناسب مسير و به منظور ترغيب شهروندان به استفاده از دوچرخه، مسير دوچرخه نيز برروي پل طراحي مي‌شود.
مهندس فغاني در پايان تصريح کرد: با توجه به بازخورد مثبت اقدامات ياد شده در جهت تشويق شهروندان به پياده روي، معاونت حمل ونقل و ترافيک منطقه تلاش گسترده‌اي در جهت احداث پل تا مهرماه سالجاري آغاز نموده و ان شاالله در آغاز سال تحصيلي جديد خدمت جديدي به شهروندان به ويژه دانش آموزان و دانشجويان ارائه خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن