تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820555805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی رزمندگان منوط به همدلی و همزبانی بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان : پیروزی رزمندگان منوط به همدلی و همزبانی بود خبرگزاری پانا : عضو کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رزمندگان در سایه همدلی و همزبانی پیروز شدند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد ساعت 11:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، سردار کریم نصر در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شهرداری ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه افزود: شعار همدلی و همزبانی را که مقام معظم رهبری امسال برگزیدند مصداق این است که پیروزی رزمندگان در سایه این دو موضوع به بار نشست و این از ثمره خون شهیدان است.
وی با بیان اینکه روحیه سلحشوری و از خود گذشتگی رزمندگان توانست آنها را به پیروزی برساند، ادامه داد: امروز ثمره خون شهدا را در همه زمینه های مختلف شاهد هستیم.  سردار نصر، نقش سالروز آزاد سازی خرمشهر را در دفاع مقدس موثر دانست و تصریح کرد: در روز ۳۱ خردادماه ۶۱ دل حضرت امام (ره) و خانواده های شهدا شاد شد.
مسوول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: برای آزاد سازی خرمشهر رزمندگان ۳۴ روز از این شهر دفاع کردند و در واقع در مقابل تمام مشکلات ایستادند تا خرمشهر آزاد شد و با خون پاک شهدا به خونین شهر تبدیل شد.
وی اضافه کرد: دشمن بعثی در این روز به تصور اینکه برگه برنده ای در دست دارد به خیال خام خودش در تصرف خوزستان و سپس تهران بود اما ایستادگی مردم و مقاومت آنها دشمن را خار و زبون کرد و نقشه های شوم او را نقش بر آب کرد.
سردار نصر به حضور و نقش پر رنگ مردم در آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و اذعان داشت: امروز نیز مردم باید یکدل و همزبان در مقابل توطءه گران بایستند تا شعار اتحاد رمز پیروزی بار دیگر تحقق یابد.
مسوول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران اشاره کرد و افزود: رهبری اعلام کردند که باید کارهای ابتکاری نو و پر مغز انجام دهیم. همه ما باید در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.  وی با بیان اینکه رزمندگان با تدبیر و نوآوری وارد عملیات ها می شدند، گفت: رزمندگان اسلام با ایجاد عملیات های بزرگ توانستند ره صد ساله را یک شبه طی کنند و کشور را از یوغ بیگانگان نجات دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن