تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802907048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه تبریز: سفرهای استانی هیات دولت گامی در راستای تقویت همدلی و همزبانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه تبریز: سفرهای استانی هیات دولت گامی در راستای تقویت همدلی و همزبانی است تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: سفرهای هیات دولت به استان ها و هم صحبتی با مردم از نزدیک گامی در راستای تقویت رابطه دولت و ملت و تحقق شعار همدلی و همزبانی است.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به سفر دو روزه هیات دولت و در راس آن رییس جمهوری اسلامی ایران به استان آذربایجان شرقی، اعلام کرد: مردم استان با استقبال از این هیات، همراهی و حمایت خود از دولت و نظام را نشان دادند.
وی با اشاره به اختصاص 9 هزار و 650 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 32 طرح نا تمام استان در این سفربرضرورت شتاب بخشی اجرای این طرح ها تاکید و گفت: ایجاد شبهه تعدادی ازروزنامه ها درخصوص اختصاص اعتباری کمتر از استان های دیگر برای آذربایجان شرقی، نادرست است.
امام جمعه تبریز با اشاره به حوادث یمن، تداوم حملات ناجوانمرادنه خاندان آل سعود به این کشور را محکوم کرد و گفت: هم پیمانی شیوخ عرب با اسراییل بی پاسخ نخواهد ماند.
آیت الله مجتهد شبستری باگرامیداشت اعیاد شعبانیه، سالروزولادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را تبریک گفت و با یاداوری رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گفت: پاسداران انقلاب، امروز هم با مبارزه با ضدانقلاب و حراست از ارزش های دینی را سرلوحه خدمات خود قرار داده اند و علاوه بر آن در عرصه سازندگی و عمران کشور گام های بزرگی بر می دارند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با توجه به فرارسیدن سوم خرداد، آزاد سازی خرمشهر را جلوه ای از عنایات الهی دانست و از ایثارگری ها و پاسداری های صورت گرفته به منظور حفظ کیان مملکت قدردانی کرد.
رییس جمهوری اسلامی ایران واعضای هیات دولت در هفدهمین سفر استانی دولت یازدهم از روز چهارشنبه به مدت دو روز میهمان مردم خونگرم و ولایت مدار استان آذربایجان شرقی بودند.
حجت الاسلام حسمن روزحانی و اعضای هیات دولت تدبیر و امید پیش ازسفر به استان آذربایجان شرقی، به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان وبلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال وبختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان و فارس سفر کرده بودند.
استان آذربایجان شرقی با بیش از سه میلیون و 724 هزار نفر جمعیت و 45 هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت بزرگ ترین و پرجمعیت ترین استان شمال غربی ایران است.
1756/7232



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن