تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819723651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان تلاش کنند تا رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در جامعه ساري و جاري شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۷ق.ظ)
استاندار لرستان: مسوولان تلاش کنند تا رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در جامعه ساري و جاري شود موج - خرم‌آباد ـ استاندار لرستان گفت: همه مسوولان در هر پست و مقامي بايد تلاش کنند تا رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در جامعه ساري و جاري شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، امروز، ششم خرداد، در گردهمايي ائمه جمعه لرستان گفت: همه مسوولان در هر پست و مقامي بايد تلاش کنند تا رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در جامعه ساري و جاري شود.
وي افزود: تقارن ماه خرداد با ولادت اولياي الهي باعث شده که ماه خرداد، ماه بني‌هاشم باشد و ما هم در آستانه سالگرد رحلت حضرت امام خميني (ره) تدارکات اعزام 10 هزار نفر از مردم لرستان به مرقد امام راحل را فراهم کرده‌ايم.
استاندار لرستان اضافه کرد: در خصوص اعزام زائران به مراسم رحلت امام خميني (ره) ما تمام فرمانداران را مکلف کرديم که ستاد ارتحال امام را تشکيل دهند و اعتبار آن‌را نيز پرداخت کرديم اين در حالي است که مسئوليت اعزام مردم به مرقد امام راحل (ره) بر عهده سپاه است.
بازوند ادامه داد: ما براي اولين‌بار پرواز خارجي خرم‌آباد به نجف را در فرودگاه خرم‌آباد برقرار کرديم که اين‌کار ارزشمند و بزرگي است؛ زيرا مردم لرستان علاقه مند به زيارت عتبات عاليات هستند و استقبال خوبي از اين پرواز شده است.
استاندار لرستان با بيان اين‌که ماهيانه يک پرواز از فرودگاه خرم‌آباد به مقصد نجف صورت خواهد گرفت، گفت: در اين راستنا تفاهم‌نامه‌اي با سازمان حج و زيارت منعقد شده است. اين در حالي است که از لحاظ بُعد اقتصادي نيز اين پرواز براي ما ارزش دارد، به‌طوري‌که استان‌هاي کربلا و نجف بازار خوبي براي ماست، لذا ائمه جمعه بايد بحث پرواز خرم‌آباد به نجف را در نماز جمعه تبليغ کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن