تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813296724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت مسکن همسایه‌های دولت/ملک پاستورنشینان چقدر می‌ارزد؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: قیمت مسکن همسایه‌های دولت/ملک پاستورنشینان چقدر می‌ارزد؟
خیابان پاستور و آذربایجان تهران به دلیل نزدیکی به نهاد ریاست جمهوری از جمله خیابان‌های خاص پایتخت محسوب می‌شوند اما به نظر می‌رسد از نظر قیمتی چندان تفاوتی با خیابان‌ها و محله‌های دیگر مرکزی پایتخت نداشته باشند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از اقتصاد نیوز، به گفته یکی از مشاوران املاک در محله آذربایجان تهران، قیمت هر متر مربع خانه نوساز در حوالی میدان پاستور نهایتاً پنج میلیون و 500 هزار تومان است و همچنین قیمت هر متر مربع آپارتمان با طول عمر بیش از 15 سال در این محله بین سه تا 3.5 میلیون تومان است.

یکی دیگر از مشاوران املاک این محله گفت: زندگی کردن در کوچه‌های اطراف نهاد ریاست جمهوری مسائل خاص خود را دارد و این در گذشته باعث شده بود که قیمت خانه‌های اطراف کمی پایین‌تر باشد، اما به تازگی قیمت خانه در این حوالی تفاوت چندانی با سایر خانه‌های خیابان پاستور ندارد.

او خاطرنشان کرد: برای خریدن خانه در کوچه‌هایی که به نهاد ریاست ‌جمهوری بسیار نزدیک است، نیاز به مجوزهای خاصی دارد و حتی بعد از خریدن خانه در این کوچه‌ها، برای حمل و نقل کردن هر وسیله‌ای باید هماهنگ شود و مسائل امنیتی کاملاً رعایت می‌شود. 
قیمت مسکن همسایه‌های دولت/ملک پاستورنشینان چقدر می‌ارزد؟




۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن