تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819499830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در 71 کد رشته


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

ثبت نام در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در 71 کد رشته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1394 به منظور پذیرش دانشجو در 71 کد رشته امتحانی تا 10 خرداد امسال ادامه دارد.
 

حسین توکلی اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1394 منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از روز یکشنبه 3 خردادماه آغاز و در روز یکشنبه 10 خردادماه پایان می پذیرد.

وی گفت: از تعداد 71 کد رشته امتحانی، پذیرش دانشجو در 25 کد رشته امتحانی از طریق برگزاری آزمون و پذیرش در 46 کد رشته امتحانی دیگر صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می گیرد.

توکلی افزود: فهرست این کد رشته های امتحانی در اطلاعیه منتشر شده این سازمان و دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مشخص شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: تعداد 9 هزار و 896 داوطلب تا ساعت 8 صبح امروز (سه شنبه 5 خردادماه) ثبت نام کرده اند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده برای رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها از طریق آزمون صورت می پذیرد ( 25 کد رشته امتحانی) این آزمون در بعدازظهر روز جمعه 16 مردادماه امسال در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در 3 هزار و 603 کدرشته محل جمعا 210 هزار و 823 نفر خواهد بود. ( مهر )


 


سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 12:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن