تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799163972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه شهرک هاي صنعتي تهران نبايد فراموش شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱۵ق.ظ)
نعمت زاده: توسعه شهرک هاي صنعتي تهران نبايد فراموش شود موج - وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: همراه با گسترش شهرک هاي صنعتي در اقصي نقاط ايران نبايد از تهران و آينده نگري براي آن غافل شويم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، کلنگ فاز نخست شهرک صنعتي شهريار صبح امروز با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت و مديران شرکت شهرک هاي صنعتي ايران و تهران زده شد.
در اين مراسم سيدمحمدعلي سيد ابريشمي مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي ايران با اشاره به کار بزرگ انجام شده در ساخت شهرک صنعتي شهريار اظهار کرد: اين شهرک طبق طرح اوليه قرار بود در مساحتي در حدود 400 هکتار انجام شود. اما وزير محترم صنعت با نگاهي تخصصي و کارشناسي اين ميزان را به سه هزار هکتار رساندند.
وي ادامه داد: بعد از تصويب طرح بررسي همکاران ما در اين زمينه آغاز شد و طرح اوليه آن به مساحت 800 هکتار تنظيم و ارايه شد.
ابريشمي در ادامه به هماهنگي هاي صورت گرفته جهت تحويل مابقي اراضي شهرک صنعتي شهريار اشاره کرد و افزود: دو هزار و 200 هکتار اين طرح در اختيار واحد عمران پرند است که در اين خصوص هماهنگي هاي لازم صورت گرفته تا با تفاهم هاي انجام شده اين زمين ها در اختيار ما قرار بگيرد.
مديرعامل شهرک صنعتي ايران با اعلام اينکه کارهاي زير ساختي اين شهرک آغاز شده تصريح کرد: انتقال برق، آب، طراحي هاي مطالعاتي فاز يک، عمليات خاکبرداري و راه گشايي معابر و زير ساخت هاي مورد نظر از جمله کارهاي انجام گرفته شده در راه اندازي اين فاز بوده است.

گروسي: شهرک صنعتي شهريار مانع از خرابي باغات منطقه خواهد شد
در ادامه اين مراسم گروسي نماينده مردم شهريار، قدس و ملارد ضمن اشاره به حرکت بزرگ انجام شده از سوي دولت تدبير و اميد بابت ساخت شهرک صنعتي شهريار اظهار کرد: وقتي شاهد اين هستيم که از ساوه و سمنان شهرک هاي صنعتي تا دروازه هاي تهران رسيده اند حيف بود که شهريار امکاناتي را در اختيار نداشته باشد.
وي افزود: خوشبختانه با هماهنگي هاي وزير صنعت با سازمان محيط زيست عمليات اجرايي شهرک صنعتي شهريار انجام گرفت. طرحي که کاملا با محيط زيست همراه بوده و در راستاي اهداف آن حرکت خواهد کرد.
نماينده مردم شهريار، قدس و ملارد با اشاره به اينکه طرح ساخت شهرک صنعتي شهريار از خرابي بافت ها و منابع طبيعي اين منطقه جلوگيري خواهد کرد، گفت: وقتي شهرک صنعتي در اين منطقه وجود نداشت باغات خراب مي شدند و جداي اينکه به محيط زيست آسيب مي رسيد شاهد ريخته شدن فاضلاب و پسماندهاي اين کارخانه ها در رودخانه ها بوديم.
وي ادامه داد: اين اقدام قطعا جداي مسائل زيست محيطي به اشتغالزايي جوانان کمک مي کند چه بسا اگر اين اتفاق نمي افتاد ما شاهد رسيدن ساخت و سازهاي پرند تا اين منطقه بوديم.
گروسي در پايان گفت: مطئمنا اين کار با ساخت اين پروژه در راستاي اقتصاد مقاومتي با رهنمودهاي مقام معظم رهبري خواهد بود و طرحي است که کشورهايي همچون ايتاليا و چين به آن توجه کردند تا مسئله اشتغالزايي را در کشور خود بهبود ببخشند.

نعمت زاده: در گسترش شهرک هاي صنعتي نبايد تهران فراموش شود
وزير صنعت، معدن و تجارت در آئين کلنگ زني پروژه ساخت شهرک صنعتي شهريار ضمن اشاره به آينده نگري صورت گرفته در اين طرح اظهار کرد: درست است ما در ساخت شهرک هاي صنعتي بحث 120 کيلومتري را داريم اما نمي شود تهران را با 14 ميليون جمعيت در اين خصوص ناديده گرفت.
وي ادامه داد: درست است ما در شهرها و روستاهاي دور افتاده کشورمان به دنبال گسترش و افزايش مراکز صنعتي هستيم اما بايد در اين خصوص يک آينده نگري براي جمعيت پايتخت نيز انجام مي گرفت.
نعمت زاده با اشاره به ديگر طرح هاي اين منطقه بعد از شهرک صنعتي شهريار گفت: بعد از اين طرح ما شهرک ملارد و پس از شهرک صنعتي صفادشت را در ملارد، شهرقدس و شهريار خواهيم داشت. منطقه اي که با احداث اين سه شهرک 1.5 ميليون جمعيت را در خود مشغول به کار خواهد کرد.
وي ادامه داد: ما در تهران 6 هزار واحد خودجوش صنعتي داريم که با خراب کردن باغ ها اقدام به ساخت و ساز صنعتي کرده و باعث آلودگي محيط زيست شده اند. قطعا طرح هاي اين چنيني که همه چيز آن روي حساب و کتاب باشد روند رو به رشدي را در صنعت کشور به وجود خواهد آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن