تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813113936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیرین فارس 46میلیاردریال در عرصه دانشجویی کمک کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس: خیرین فارس 46میلیاردریال در عرصه دانشجویی کمک کردند خبرگزاری پانا: مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: افراد نیکوکار این استان سال گذشته 46میلیاردریال از مجموع کمک های 385میلیاردریالی خود را در عرصه حمایت از قشر دانشجو هزینه کرده اند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد ساعت 08:50

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر علی اکبر رامجردی در این باره اظهار داشت: بر این اساس این مجمع از افراد نیکوکار در حوزه دانشجویی از جمله کمال همتی خلاری که در تامین بخشی از هزینه های رفاهی دانشجویی مشارکت داشت و همچنین پریوش صدیق و محمد اعماد کسائیان که برای احداث خوابگاه دانشجویی اهدا ملک داشتند نیز تجلیل کرد.
رامجردی بیان کرد: خیرین فارس از مجموع مبلغ یاد شده سال قبل246 میلیارد ریال و 84میلیاردریال را بترتیب در حوزه درمان و بخش بهداشت کمک کرده و بقیه مشارکت ها نیز در زمینه های پشتوانه سازی عرصه سلامت و حمایت از بیماران صورت گرفته است.
وی افزود: این میزان سرمایه گذاری نسبت به سال 92 بیانگر 54 درصد ، نسبت به سال 91 نیز 72 درصد و نسبت به سال 90 دو برابر شده است.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد:سال گذشته ، 45 نفر خیر برتر 80 درصد از سرمایه گذاری های عرصه سلامت را انجام دادند که در اجلاس سالانه خیرین معرفی می شوند.
رامجردی با بیان این مطلب که یکی از نیازهای اساسی دانشگاه تامین خوابگاههای دانشجویی است که هم اکنون پاسخگوی نیازها نیست اظهار داشت : ورود خیرین به عرصه ایجاد خوابگاه و تامین نیازهای فرهنگی دانشجویان بسیار کارساز است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن