تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799105743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیرترین زندانی همدان چشم انتظار کمک خیرین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیرترین زندانی همدان چشم انتظار کمک خیرین همدان - ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه همدان ابراز امیدواری کرد: پیرترین زندانی جرائم غیر عمد این استان با کمک و مساعدت افراد خیر و نیک اندیش آزاد شود.


یدالله روحانی منش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فرد که بیش از 65 سال سن دارد به علت ورشکستگی و ناتوانی در پرداخت بدهی های معوق و پاس نکردن چک، راهی زندان شده است.
وی با ذکر اینکه این فرد حدود 20 شاکی دارد اضافه کرد: این فرد مسن که در بازار شهر همدان مشغول به فعالیت بود به واسطه بدهی 1.5 میلیارد ریالی از نیمه دوم سال 90 تاکنون در زندان همدان به سر می برد.
وی اظهار کرد : برخی از افراد در محاسبات مالی دقت نمی کنند و بدون برنامه ریزی اقدام به خرید کالا فراوان با ارایه چک کرده و از طرف دیگر کالای خود را به صورت نسیه به فروش می رسانند.
وی بیان کرد: تاخیر مشتری در پرداخت بدهی، صاحب کالا را به دردسر انداخته و همین امر منجر به بالا رفتن بدهی فرد و ناتوانی در پرداخت مبلغ چک می شود و این فرایند نتیجه ای جز زندان ندارد.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: صدور چک بدون داشتن پشتوانه مالی و سرمایه اقدامی نادرست و اشتباه بزرگی است و فعالان در بازار باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
روحانی منش با ذکر اینکه ناآگاهی از تبعات منفی صدور چک عمده علت زندانی شدن دارندگان چک است بیان کرد: بیشتر افرادی که اقدام به صدور چک می کنند از تعهداتی که در صورت امضای چک بر آنها ملزم می شود اطلاعی ندارند.
وی گفت: بیشتر پرونده های تشکیل شده در ستاد دیه این استان حکایت از این موضوع دارد که افراد به دنبال ناتوانی در پرداخت بدهی بدون دریافت چک یا سند قبلی اقدام به صدور چک جدید با رقم بالاتر می کنند یا درصورت پرداخت بخشی از بدهی اقدام به دریافت رسید نمی کنند.
وی هشدار داد: هرگونه چک، سند و دست نوشته مبنی بر بدهکار بودن فرد می تواند برای افراد دردسر ساز شود به همین منظور به شهروندان توصیه می شود هنگام تسویه حساب با طلبکار هرگونه سند یا دست نوشته را دریافت کند.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: همچنین در صورت ناتوانی در پرداخت مبلغ چک در صورت ارایه سفته یا چک با تاریخ جدید، سند قبلی را از طلبکار دریافت کند.
روحانی منش گفت: 72 شهروندان به علت صدور چک و ارائه سفته و ناتوانی در تامین مبلغ بدهی در حال حاضر در زندان همدان تحمل حبس می کنند.
وی اظهار کرد: مجمع اندیشه ادبی در یک حرکت خداپسندانه با پرداخت هزینه بدهی یک زندانی جرائم غیر عمد زمینه بازگشت وی را به آغوش خانواده فراهم کردند.
شماره حساب های 0106329555001 سیبا بانک ملی، شماره کارت 6037991199530712 بانک ملی، شماره حساب جام بانک ملت 2030303037 و شماره کارت بانک ملت 6104337770115184 به نام ستاد دیه استان همدان آماده دریافت کمک های مردمی افراد خیر و نیک اندیش است.
7526/1181



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن