تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820725428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت به مردم هدف شورایاران جدید باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
خدمت به مردم هدف شورایاران جدید باشد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست شورایاری‌ها از شورایاران جدید خواست علاوه بر استفاده از ظرفیت شورایاران قبلی، خدمت به م ردم را سرمنشأ فعالیت خود قرار دهند.


به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران در نشست آغاز به کار شورایاران جدید محلات 13گانه مرتضی طلایی ریاست ستاد هماهنگی شوراها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: نقطه عملیاتی در تبدیل مدیریت شهری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی رشد محسوب می‌شود و جهش در دوره جدید شورایاران ایثارگر را نسبت به تعداد کل، قابل توجه و آن را از برکات معنوی در منطقه 12 دانست. 
 
طلایی ادامه داد: با فرهنگ و تفکر جهادی، اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی، جسارت، شجاعت و  کار بی منت و... باید از اعتبار و قداست شورایاری‌ها صیانت و دور جهت اهداف شورای استان‌ها گام برداریم. 


طلایی بیان کرد: شورایاران جدید باید از ظرفیت شورایاران قبلی و تجارب و دانش آن‌ها استفاده نموده و خدمت به مردم را سرمنشأ فعالیت خود قرار دهند. 


*ارتقاء کیفیت سکونت در منطقه 12 یکی از کار ویژه‌های شهردار تهران 


در این ادامه این نشست عابد ملکی شهردار منطقه 12 اظهار کرد: مشارکت شهروندان و سپردن امور شهر به آن‌ها در جامعه، کشور و یک نظام مردم سالار شجاعتی است که شورای شهر و مدیریت شهری در سال‌های  گذشته به خرج داده است. 
 
ملکی گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "دولت همدلی و همزبانی" نام گذاری شده است، این ارتباط بیش از بیش تقویت می‌شود. 


وی اظهار داشت: ارتقاء کیفیت سکونت در منطقه 12 یکی از کار ویژه‌های شهردار تهران است و امیدوارم با همکاری و مشارکت شورایاران و شهروندان معضلاتی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد حل و فصل می‌شود تا منطقه‌ای در شأن شهروندان ایجاد شود. 


انتهای پیام/ 



اخبار مرتبط

ارتقای هم‌افزایی با واگذاری انتخاب اعضای محله به ستاد شورایاری‌ها
مشارکت 30 درصدی شهروندان در مناطق 22گانه شهر تهران
امکان جابجایی کارخانه سیمان وجود ندارد
امکان بهره برداری دو برابری از ظرفیت‌های تهران با تحقق مدیریت یکپارچه




۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن