تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815596558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام تعلیم و تربیت باید فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل بعدی منتقل کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: نظام تعلیم و تربیت باید فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل بعدی منتقل کند خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در اولین کنگره بزرگداشت دانش آموزان و معلمان شهید منطقه 2 تهران گفت: اگر می خواهیم استقلال و فرهنگ ما حفظ شود باید فرهنگ ایثارو مقاومت را به دانش آموزان خود بیاموزیم تا توطئه دشمنان را در عرصه های فرهنگی و دیگر عرصه ها خنثی کند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۴ خرداد ساعت 21:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ اسفندیار چهاربند در این همایش که امروز 4 خرداد ماه در سالن همایش های امام علی (ع) منطقه 5 تهران برگزار شد اظهار داشت: ملت ایران کشور بزرگ با پیشینه تاریخی غنی افتخارآمیز و سرزمین پهناوری است که منابع طبیعی عظیم و ذخایر فرهنگی غنی دارد و در منطقه و آسیا جایگاه ملت ایران ویژه است .
وی افزود: در طول دوران نهضت حضرت امام خمینی (ره) دوران مبارزات و درنهایت پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران سرمایه عظیم ملی دیگری به سرمایه های ملت ایران اضافه شد که این سرمایه ضامن استقلال، استقرار و عزت ایران اسلامی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران چهاربند تاکید کرد: این سرمایه عظیم فرهنگ ایثارو مقاومت است که یکی از دارایی های ملت ایران محسوب می شود و اگر بخواهیم در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی پیشرفت کنیم باید این فرهنگ و سرمایه عظیم در جامعه ترویج پیدا کند.
چهاربند گفت: البته قبل از پیروی انقلاب فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه وجود داشت اما بیشتر در قالب آیین و مراسم های مذهبی تجلی پیدا می کرد اما پس از پیروزی انقلاب به عنوان یک نیاز در جامعه شناخته شد و همه می دانیم که فرهنگ ایثار و مقاومت از فرهنگ عاشورایی و قیام امام حسین (ع) به دست ما رسیده است
وی ادامه داد: دشمن امروز قصد دارد پایه های فرهنگ را در جامعه ما متزلزل کند تا نظام اسلامی را به زانو در بیاورد اما بدانید اگر فرهنگ ایثار و مقاومت و سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه ترویج شود هیچ گاه در میادین نبرد دشمن پیروز نخواهد شد.
چهاربند خاطرنشان کرد: فرهنگ عظیم ایثار و مقاومت به قیمت پرپرشدن هزاران شهید ، ایثارگر ، جانباز و رزمنده به دست ما رسیده است و ما نیز در نظام تعلیم وتربیت قصد داریم این فرهنگ را به نسل بعدی منتقل کنیم تا در کنار تربیت علمی و حرفه ای ، اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی رنگ و بوی فرهنگ ایثارو مقاومت در همه کارها مدنظر نسل آینده باشد.
وی یادآور شد: تجلیل و تکریم از جانبازان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در تحکیم و انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل نوجوان بسیار موثر است و نسل بعدی نیز وظیفه دارد با توجه به اقتضائات زمان این فرهنگ را ارتقا دهد و با تعهدو التزام آن را به نسل بعدی منتقل کند.بنابراین فرهنگ ایثارو مقاومت می تواند توطئه و صدمات دشمنان را کمرنگ و بیرنگ کند و مکر و فریب دشمنان را به خودشان بازگرداند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن