تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوم خرداد 1376 و سوم خرداد 1361 هر دو نمایش حضور یک ملت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قائم مقام حزب اعتماد ملی: دوم خرداد 1376 و سوم خرداد 1361 هر دو نمایش حضور یک ملت هستند مشهد - ایرنا - قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: دوم خرداد 76 و سوم خرداد 61 هر دو نمایش حضور یک ملت هستند و نمی شود آنها را از هم جدا کرد.


حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا عصر شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود: اصلاحات در برابر براندازی، ساختار شکنی و نادیده گرفتن واقعیتها و حقیقتهاست.
وی اظهار کرد: اصلاحات می خواهد وضع موجود را به وضعیت مطلوب برساند و به جای افراد ناشایست، افراد صالح را بر سر کار بیاورد و جریانی است که نه راه افراط را طی می کند نه مسیر تفریط را بلکه یک جریان معتدل است.
وی افزود: اصلاحات، جریانی شفاف، سالم، مردمی و عقلانی است که در درون انقلاب شکل گرفته است و هیچ گاه با خشونت طلبی، مشت و لگد، توهین و افترا تناسب نداشته و همیشه به عقلانیت دعوت نموده و از مصالح نظام پاسداری کرده است.
وی ادامه داد: رهبری در آستانه دوم خرداد ماه 1376 در جلسه ای که با اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز داشتند اعلام کردند که حتما یک نفر از جریان شما نامزد ریاست جمهوری شود.
به گفته وی پس از انتخاب سید محمد خاتمی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران در ناهاری که در دفتر رهبر انقلاب به همراه رییس جمهوری منتخب خدمتشان بودیم، فرمودند که من قبل از انتخابات دوم خرداد نگران برخی اخباری بودم که به گوشم می رسید و بعضی شبها در حیاط منزل در حالی که قدم می زدم با خداوند راز و نیاز می کردم که ای مقلب القلوب خودت این کشور را حفظ کن و پس از انتخابات دوم خرداد 76 امیدوار شدم که مقلب القلوب کار خودش را کرد و مردم پای صندوق رفتند و حماسه آفریدند.
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی افزود: دوران اصلاحات باید در شرایط مناسبی آسیب شناسی شود تا مشخص شود که چگونه در حالی که دو قوه مجریه و مقننه در دست اصلاح طلبان بود قدرت نه به دست رقیب که به دست یک جریان نوظهور و بی ریشه سپرده شد.
منتجب نیا گفت: جریان اصلاحات امروز به عنوان جریان پیروز دوره یازدهم ریاست جمهوری مطرح است و باید از ناکامیهای سالهای 84 و 88 که در اثر اختلاف و دوئیت و به وحدت نرسیدن بود و نیز پیروزی سال 92 درس بگیرد و ریشه اصلاحات را تحکیم کند تا دولت روحانی هشت ساله باشد.
وی اظهار کرد: دولت گذشته سیاستش حزب ستیزی بود و بطور رسمی اعلام می کردند که وقتی جلسات عزاداری مذهبی، روحانیت و بسیج داریم نیاز به حزب نداریم و نمی دانم مغالطه می کردند یا نمی فهمیدند و این شد که در هشت سال دولت احمدی نژاد همه احزاب به ویژه احزاب اصلاح طلب در انزوای کامل بودند و گاه به شکل غیر قانونی منحل اعلام می شدند.
وی افزود: اینک در دولت روحانی شرایط بهتر از آن زمان است اما انتظار از دولت روحانی به مراتب بیشتر از این است لذا ضمن تشکر از دولت و وزارت کشور به خاطر بازگشایی دوباره خانه احزاب انتظار داریم که انزوای هشت ساله احزاب به پایان برسد و احزاب به قدرت قانونی خود دست یابند.
سخنرانی منتجب نیا با عنوان "جریان شناسی اصلاحات، از تولد اصلاحات تا تبلور اعتدال، از دوم خرداد 76 تا 24 خرداد 92" برگزار شد.
1922 / 6053**1565



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن