تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818880307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری دو هزار و 800 برنامه به مناسبت سوم خرداد در یزد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری دو هزار و 800 برنامه به مناسبت سوم خرداد در یزد یزد - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد از برگزاری افزون بر دو هزار و 800 برنامه به مناسبت فتح خرمشهر در این استان خبر داد.


محمد رجبی روز سه شنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه استان یزد افزود: از این میزان برنامه ها دو هزار و 200 مورد بصورت عمومی و بقیه بصورت اختصاصی برگزار می شود .
وی ادامه داد: ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در سطح استان یزد از 31 اردیببهشت ماه آغاز و چهار روز ادامه دارد که با همکاری دستگاه های اجرایی و مردم انجام می گیرد .
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد خاطر نشان کرد: در عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر حدود یک هزار نفر از رزمندگان استان یزد حضور داشته اند .
رجبی گفت: در طول دفاع مقدس افزون بر 40 هزار رزمنده بسیجی یزد در عملیات و جبهه های مختلف به دفاع از نظام و انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان برخاسته اند .
وی افزود: تاکنون خاطرات سه هزار رزمنده دفاع مقدس استان یزد جمع آوری شده و قرار است در مدت سه سال و در قالب طرح السابقون نسبت به جمع آوری همه آنها اقدام شود .
این مسوول گفت: تاکنون 230 جلد کتاب در خصوص دفاع مقدس و نقش رزمندگان استان یزد در دفاع مقدس چاپ و توزیع شده و قرار است تا هر شهرستان حداقل 30 کتاب به چاپ برساند .
رجبی اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس در صفائیه یزد در دست ساخت است و امیدواریم تا هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری برسد .
وی از اصحاب رسانه خواست تا توجه به تهدید نرم دشمن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته فعالیت کنند .
در پایان این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد .ک3
6197/7536



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن