تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815469722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت امروز سپاه محافظت از ارکان نظام جمهوری اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی: رسالت امروز سپاه محافظت از ارکان نظام جمهوری اسلامی است مهاباد - ایرنا - مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رسالت امروز سپاه پاسداران محافظت از ارکان نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب در برابر بدخواهان و دشمنان است.


حجت الاسلام محمدمهدی مهدوی روز شنبه در آیین روز پاسدار که با حضور جمعی از فرماندهان قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و روحانیون این شهرستان در سالن اجتماعات طلاییه مهاباد برگزار شد افزود: یکی از مهمترین اهداف تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محافظت از ارکان نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب بود که این نهاد تاکنون با تمام توان خود در این زمینه تلاش کرده است .
وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که قوانین خود را بر پایه دین اسلام پایه ریزی کرده و تمامی برنامه هایش بر اساس موازین دین اسلام است و به همین خاطر باید با تمام توان تلاش شود که این نظام از چنگال دشمنان دین خدا در امان باشد.
مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمنان اسلام همواره در راستای مقابله با گسترش اسلام ناب محمدی (ص)، اسلام های دیگری با ماهیت تکفیری و سکولاریزه شده را مطرح کرده اند که تمامی این اقدامات با شکست روبرو شده اند.
وی با اشاره به ترویج اسلام امریکایی در برخی کشورهای اسلامی منطقه اضافه کرد: اسلام آمریکایی، اسلامی است که به صورت دقیق اهداف رژیم صهیونیستی را تعقیب می کند و به دنبال تضعیف روز افزون اسلام ناب محمدی (ص) است.
حجت الاسلام مهدوی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الگوگیری از فرمایشات و سیره امام حسین (ع) در رکاب ولایت و رهبری با تمام توان سعی در دفاع از آرمانها و ارزش های نظام مقدس اسلامی و ولایت دارند و در این راه همواره پایدار و استوار هستند.
فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد نیز در این آیین گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس رشادت ها و جانفشانی های زیادی برای دفاع از کیان ایران اسلامی و دستاوردهای انقلاب انجام دادند.
سردار دلاور رنجبرزاده افزود: دفاع از ارزش های انقلاب به یک باور اعتقادی در بین رزمندگان اسلام تبدیل شده و تبلیغات شوم و هجمه های دشمنان نمی تواند خدشه ای به این باور مقدس آنان وارد کند.
وی با اشاره به فتح خرمشهر نیز گفت: رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس با قدرت ایمان و باور خود توانستند در مقابل دشمن مجهز به انواع تجهیزات جنگی مدرن مقاومت کرده و ضربات بسیار سنگینی به ارتش بعث عراق وارد کنند.
در پایان این آیین از جمعی از فرماندهان و رزمندگان قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد با اهدای لوح قدردانی شد.
سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) در تقویم رسمی کشورمان به نام روز پاسدار نامگذاری شده است.
امام حسین (ع) که در جهان اسلام به عنوان الگوی آزادی و آزادگی تبدیل شد در روز سوم شعبان سال چهارم هجری قمری در شهر مدینه متولد شد.
3020/6185/6008



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن