تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813066561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسداران انقلاب اسلامی با عاشورا و فرهنگ شهادت پیوندی عمیق دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پاسداران انقلاب اسلامی با عاشورا و فرهنگ شهادت پیوندی عمیق دارند کرمانشاه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه صحنه ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با عاشورا و فرهنگ شهادت پیوندی عمیق و ناگسستنی دارند.


سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی روز شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت روز پاسدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه با الهام از فرهنگ جاودان عاشورا و با درک درست از مقتضیات فراروی انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه ها حضوری به موقع و موفق داشته است.
وی با اشاره به تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام راحل خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بطن مردم می باشد و تاکنون خدمات ارزشمندی ارایه داده است.
فرمانده سپاه ناحیه صحنه با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره سپاه اظهار داشت: همان طور که معظم له فرمودند مجموعه پاسداران سپاه عمود خیمه انقلاب اسلامی است و همراه با سایر نیروهای مسلح مدافع کشور هرگونه تهدید علیه ایران اسلامی را با پاسخ قاطع و سخت مواجه خواهند ساخت.
وی همچنین به پیوند و تعامل راهبردی سپاه با سایر نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: وحدت، همدلی و همزبانی نیروهای مسلح و مردم و مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی سرمایه عظیمی است که پشتوانه اقتدار و تداوم حرکت رو به پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف دارد.
سرهنگ عظیمی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به رشادت ها و حماسه آفرینی های پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی در دوران ارزشمند دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بی شک ایثار این عزیزان فراموش شدنی نیست و تلاش و پیشرفت مستمر امروز کشور نیز در عرصه های گوناگون مرهون فداکاری آنان می باشد.
7454/8066



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن