تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802892251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه پاسداران،سدی مستحکم دربرابر زیاده خواهی های دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه یاسوج: سپاه پاسداران،سدی مستحکم دربرابر زیاده خواهی های دشمنان است یاسوج - ایرنا- امام جمعه یاسوج تاکید کرد: سپاه پاسداران سدی مستحکم در برابر زیاده ها خواهی ها و یاوه گوی های دشمنان و نقطه امید امت و ولایت هستند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی روز شنبه بمناسبت میلاد امام حسین (ع) و آیین جشن روز پاسدار در یاسوج افزود: دشمنان هنوز درک لازم از توانایی معنوی و دفاعی ایرن را پیدا نکره اند.
وی تصریح کرد: امروزه و به اذعان بسیاری از تحلیل گران سیاسی ملت ایران و سپاه مقتدر پاسداران هرگونه حرکت نامناسب از سوی دشمن و بدخواهان خود را جواب کوبنده خواهند داد و پوزه آنان را به خاک خواهد مالید.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی اقتدار و توان دفاعی خود را در جنگ هشت ساله تحمیلی به دنیا نشان داد، افزود: طراحی این دستاورد بزرگ توسط همین فرزندان پاک و پاسداران حریم ولایت به وقوع پیوست.
حسینی ابراز داشت: در آن سال های جنگ تحمیلی که دنیای استکبار و غرب با تمام توان و تجهیزات مادی و نظامی علیه ایران اسلامی هجوم آورد، قدرت ایمان و معنویت همین رزمندگان و فرزندان پاک توانست هیمنه توخالی دشمن را بشکند.
وی تصریح کرد: امروزه نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های دیگر علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و نظامی دستاوردهای بزرگی را کسب آورده و روز به روز بر محبوبیت خود در بین ملت ولایتدار و قدرشناس ایران اسلامی می افزاید.
حسینی با محکوم کردن حمله نظامی عربستان به مردم و ملت مظلوم یمن نیز اظهار کرد: این حرکت غیرانسانی و ددمنشانه نتیجه ای جز شکست ذلت بار در آینده ای نزدیک برای این کشور متجاوز نخواهد داشت.
وی با اشاره به مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی با گروه 1+5 و نیزلزوم پشتیبانی ملت از تیم مذاکره کننده بر رعایت خطوط قرمز نظام در این عرصه تاکید کرد.
وی با بیان اینکه ملت و رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز اجازه بازرسی و بازبینی از مراکز و تاسیسات دفاعی و نظامی خود را به دشمن زیاده خواه نمی دهد، از تیم مذاکره کننده هسته ای خواست تا با قدرت و با تکیه بر فضل الهی و حمایت های امت در میدان مذاکرات حاضر شوند.
حسینی تاکید کرد: امروزه نفوذ و قدرت ایران اسلامی به بهترین نحو ممکن در میان ملل های آزاده دینا رسوخ کرده و گفته امام خمین (ره) که فرمودند این انقلاب را به سراسر جهان صادر می کنیم تا حدود زیادی تحقق یافته است.
وی با اشاره به حرکت های خودجوش ملت ها در منطقه و جهان و نقش تعیین کننده انقلاب اسلامی در این زمینه ، گفت: یکی از چالش ها و خلاء های بزرگ در این حرکت ها نداشتن یک رهبر شجاع و باتدبیر در راس برنامه های عملیاتی آنها است.
حسینی یادآور شد: این در حالی است که مهمترین و بلکه کارآمدترین نقطه امید و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و 36 سال بعد از آن وجود رهبری های پیامبرگونه و شایسته از سوم امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.
در این آیین نیز 31 نفر از پاسداران در رده ها و نواحی مختلف سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند.
شرکت کنندگان نیز شادباش گویان همراه با مولودی خوانی مداحان عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس اهل بیت (ع) نشان دادند.
3016/6162






02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن