تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم 2 کشته برجا گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حوادث ترافیکی هفته گذشته قم 2 کشته برجا گذاشت قم - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در حوادث ترافیکی هفته گذشته این استان، 2 نفر کشته و 507 تن مجروح شدند.


مهدی فراهانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به حادثه برخورد 2 دستگاه خودرو وانت و ون در کیلومتر 20 اتوبان قم - تهران، افزود: این حادثه ساعت 14 و 30 دقیقه روز بیست و ششم اردیبهشت ماه جاری رخ داد که بر اثر آن 2 نفر آقا 35 و 40 ساله فوت کردند و یک نفر نیز زخمی شد.
وی اضافه کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه پراید با خودروی پژو که ساعت هشت و 20 دقیقه همان روز در محور پردیسان - کهک قم اتفاق افتاد نیز 9 نفر مجروح شدند.
فراهانی در ادامه به ماموریت های یک هفته گذشته این مرکز اشاره و بیان کرد: از ساعت هفت صبح بیست و ششم اردیبهشت ماه تا ساعت هفت صبح دوم خردادماه، مرکز اورژانس 115 قم، یکهزار و 188 ماموریت انجام داده است.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم، افزود: 101 مورد از این ماموریت ها، شهری و 187 مورد جاده ای است که 401 مورد از این ماموریت ها مربوط به تصادفات بوده است.
وی اضافه کرد: از 507 مجروح در این تصادفات، 179 نفر بصورت سرپایی مداوا شدند و 326 نفر برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.
به گفته وی، 248 ماموریت و 314 مجروح حوادث ترافیکی مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است.ک/3
/2085/ 1175/1358



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن