تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821217097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماسه سوم خرداد برآیندی از ولایتمداری و درک عمیق ارزش های نظام بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه روح الله: حماسه سوم خرداد برآیندی از ولایتمداری و درک عمیق ارزش های نظام بود اراک- ایرنا- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدرس و حماسه ماندگار سوم خرداد برآیندی از ولایتمداری، فرهنگ ایثار و درک عمیق ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.


سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز شنبه به مناسبت سالروز سوم خرداد در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بیش از یکهزار و 800 رزمنده استان مرکزی در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهرشرکت داشتند و در قالب شش گردان در مدت 24 روز پا به پای دیگر رزمندگان برای آزاد سازی خرمشهر جنگیدند.
وی ادامه داد: رزمندگان استان مرکزی در قالب گردان های علی ابن ابیطالب(ع) ، امام حسین(ع)، امام حسن (ع)، امام سجاد (ع)، جانبازان روح الله و گردان توپخانه در عملیات بیت المقدس جانفشانی کردند.
جانشین سپاه روح الله استان مرکزی با یادآوری اینکه استان مرکزی در عملیات بیت المقدس شهدای زیادی را فدای انقلاب اسلامی کرد، گفت: سردار شهید نیازعلی طالبی فرمانده گردان جانبازان روح الله نیز در مرحله سوم این عملیات به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
سرتیپ دوم پاسدار کریمی اضافه کرد: سرداران شهید رحیم آنجفی و ناصر بختیاری نیز در این عملیات نقش بسیار موثری را ایفا کردند.
وی، که خود در عملیات بیت المقدس جانشین فرمانده یکی از گروهان های گردان جانبازان روح الله بوده است، بیان کرد: ایمان به خداوند و ائمه معصومین(ع ) و امام راحل و وحدت رزمندگان اسلام، عوامل موثر آزاد سازی خرمشهر بود.
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: بیش از پنج هزار کیلومتر از خاک پاک ایران زمین به مدت 576 روز در اختیار رژیم بعثی بود و آنان دیگر خرمشهر را از آن خود می دانستند اما اعتقاد راسخ رزمندگان به ارزش های انقلاب اسلامی باعث شد تا خرمشهر، از چنگال پلید دشمن بازپس گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، جوانان و نوجوانان بسیاری جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا آسیبی به این مملکت نرسد که ایم مصداق بارز ولایتمداری و درک عمیق ارزش های دینی است.
سردار کریمی خاطرنشان کرد: نسل جدید انقلاب امروز باید با تحصیل علم و دانش در راه حفظ آرمان ها و ارزش های شهدای هشت سال دفاع مقدس بیش از پیش تلاش کنند.
سوم خرداد - سالروز آزادی خرمشهر- از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است. ک/2
3017/6013/



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن