تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816893201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه جمعه تا صبح شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه جمعه تا صبح شنبه تهران- ایرنا - ایران عملیات تروریستی علیه نمازگزاران دراستان قطیف عربستان را محکوم کرد/ کشتی نجات در بندر جیبوتی پهلو گرفت/ فشار چهار سناتور آمریکایی به پنتاگون برای انتشار گزارش ایران/ صلح طلب آمریکایی: گروه تروریستی القاعده ساخته و پرداخته آمریکاست/ تظاهرات فلسطینیان در کرانه باختری؛ زخمی شدن هفت تن با گلوله صهیونیست ها/ 40 داعشی هنگام بیعت گرفتن در حمله هوایی به هلاکت رسیدند/ وزیردفاع لبنان: ارتش برای جلوگیری ازحمله تروریست ها به خاک لبنان آماده است/ جنبش انصارالله از تصرف پایگاه نظامی المعزاب واقع در جنوب عربستان خبر داد/ دبیرکل حزب الله لبنان: به زودی علیه تکفیری ها بسیج عمومی اعلام می کنیم/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
***********
** تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان عملیات تروریستی علیه نمازگزاران مسجد امام علی (ع) در منطقه القدیح استان قطیف عربستان را که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم بی گناه شد٬ شدیدا محکوم کرد.
** تهران- ایرنا- دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: در حال هماهنگی با صلیب سرخ جهانی هستیم تا باحصول اطمینان از امنیت مسیر، کمک های بشر دوستانه ایران را در بندر الحدیده تحویل مردم مظلوم یمن دهیم.
** تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان عملیات تروریستی علیه نمازگزاران مسجد امام علی (ع) در منطقه القدیح استان قطیف عربستان را که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم بی گناه شد٬ شدیدا محکوم کرد.
** تهران- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمد علی دل آذر پدر سردار شهید جواد دل آذر فرمانده عملیات لشگر 17 علی ابن ابیطالب استان قم را تسلیت گفت.
** بجنورد- ایرنا- زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شامگاه جمعه حوالی شهر شیروان در استان خراسان شمالی را لرزاند.
** بندر جیبوتی- ایرنا- سخنگوی کشتی نجات گفت: کشتی نجات شامگاه جمعه برای بازدید توسط آژانس برنامه جهانی غذا از آژانس های سازمان ملل متحد و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با کمیته بین المللی صلیب سرخ و سپس ادامه مسیر به سوی مقصد نهایی در بندر جیبوتی پهلو گرفت.
** یاسوج- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه عشایری انتقال دهنده فرهنگ ساده زیستی، شجاعت و مردانگی به نسل جوان است.
** زاهدان- ایرنا- قاچاق انسان برای چندمین بار در جاده های شهرستان ایرانشهر حادثه آفرید و سبب مرگ راننده و دو تبعه بیگانه غیرمجاز و مجروح شدن شش نفر دیگر از آنان شد.
** اردبیل- ایرنا- وقوع صاعقه جمعه شب موجب بروز آتش سوزی شدید در یک کارخانه تولید مواد پلاستیکی در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل شد .
** کرج- ایرنا- تندباد و گرد و غبار غلیظ جمعه شب آسمان استان البرز را فرا گرفت که با توجه به وضعیت ناپایدار هوا و وجود رعد و برق و تولید این گرد و غبار تشدید شد.

اخبار خارجی
***********
** بغداد- ایرنا- در شرایطی که گروه تروریستی داعش طی روزهای اخیر حالت تهاجمی به خود گرفته و در روز جاری یک تهاجم سنگین را در شمال غرب الرمادی طراحی کرد، معاون نخست وزیر عراق از وجود تهدید گروه تروریستی داعش در دروازه های بغداد سخن گفت.
** تهران- ایرنا- شبکه المسیره یمن اعلام کرد: نیروهای جنبش انصارالله امروز(جمعه) موفق شدند پایگاه نظامی المعزاب جیزان واقع در جنوب عربستان را تصرف کنند.
** تهران- ایرنا- نیروهای متجاوز ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان روز جمعه با توپخانه و موشک مناطق مرزی «الحصامه» و «المثلث» یمن را هدف قرار دادند.
** لندن- ایرنا- دیوید کامرون نخست وزیر محافظه کار انگلیس روز جمعه در جریان نشست سران اتحادیه اروپا در "ریگا" پایتخت لتونی با اشاره به وجود مشکلات و موانع برای انجام اصلاحات در این اتحادیه گفت مطمئن است که می تواند به بهترین توافق با مقامات اروپایی برسد .
** تهران- ایرنا- گروهک تروریستی داعش امروز(جمعه) با صدور بیانیه ای از طریق اینترنت، مسوولیت بمبگذاری در مسجدی در شهر شیعه نشین قطیف عربستان را برعهده گرفت.
** الجزایر- ایرنا- رییس جمهوری الجزایر خواستار گفت وگوهای سیاسی میان کلیه طرف های یمنی برای حفظ تمامیت ارضی و ثبات این کشور شد.
** تهران- ایرنا- باراک اوباما روز جمعه در سخنانی خطاب به مخاطبان یهودی در واشنگتن تاکید کرد که آمریکا به حمایت همه جانبه و خدشه ناپذیر خود از رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.
** نیویورک- ایرنا- ژنرال آمریکایی و طراح برنامه حمله به عراق در سخنان خود در مجلس سنا، با اعتراف به عدم موفقیت در عراق، تاکید کرد که واشنگتن در حال شکست در این جنگ است و هیچ برنامه ای برای مقابله با داعش ندارد.
** نیویورک- ایرنا- بان کی مون دبیرکل سازمان ملل حمله تروریستی به یک مسجد شیعیان شهرک القدیح در استان قطیف عربستان سعودی را که به شهادت 22 نفر و مجروح شدن 75 تن منجر شد، به شدت محکوم کرد.
** تهران- ایرنا- چهار سناتور جمهوریخواه آمریکایی روز جمعه در نامه ای به اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا خواستار انتشار گزارش مربوط به بخش نظامی ایران به بهانه ارزیابی توافق هسته ای احتمالی شدند.
** اسلام آباد- ایرنا- وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی مرگبار روز جمعه به نمازگزاران در مسجدی در شهرک القدیح استان قطیف عربستان را محکوم کرد.
** نیویورک- ایرنا- وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای حمله تروریستی انتحاری به نمازگزاران شیعه درشهرک القدیح استان قطیف عربستان را محکوم کرد.
** تهران- ایرنا- در پی حملات خمپاره ای به منطقه ای در صحرای سینا که جمعه شب رخ داد، دو زن کشته شدند.
** بیروت- ایرنا- سعدالحریری رییس حزب جریان المستقبل وهمپیمان اصلی آل سعود در لبنان، انفجار تروریستی مسجد امام علی (ع) شهرک القدیح در استان قطیف در شرق عربستان را به سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی و حامی اصلی گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش و جبهه النصره تسلیت گفت.
** بیروت- ایرنا- تمام سلام نخست وزیر لبنان انفجار تروریستی هنگام نماز جمعه در مسجد امام علی (ع) در قطیف عربستان را محکوم کرد و از مقامات سعودی خواست تا برای حفظ امنیت این کشور و مردم آن جلوی این جنایات را بگیرند.
** بندر جیبوتی- ایرنا- سامبا جانی صلح طلب فرانسوی با تاکید بر این که عربستان مخالف دموکراسی در کشورهای منطقه است، گفت: سعودی ها مخالف هرگونه استقلال خواهی در منطقه از جمله یمن هستند.
** بیروت- ایرنا- سمیر جعجع تروریست لبنانی وهمپیمان آل سعود به طور تلویحی اعتراف کرد که ترکیه و قطر از گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش حمایت می کنند و با آنها ارتباط مستقیم دارند.
** بندر جیبوتی- ایرنا- کریستف هورتسل صلح طلب آلمانی با تاکید به بی هویت بودن آل سعود اعلام کرد: خاندان سلطنتی عربستان بدون دستگاه جاسوسی آمریکا چیزی به حساب نمی آیند و تحت حمایت کامل سیا هستند.
** بندر جیبوتی- ایرنا- «کیلب ماپین» صلح طلب آمریکایی با یادآوری اینکه هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا با آغاز تجاوز ائتلاف عربی به یمن به پایگاه های القاعده در آن کشور حمله نکرده اند، گفت: برکسی پوشیده نیست که گروه تروریستی القاعده ساخته و پرداخته آمریکاست.
** تهران- ایرنا- باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا روز جمعه مصوبه کنگره این کشور در خصوص لزوم بازبینی توافق نهایی هسته ای با ایران توسط نهاد قانونگذاری آمریکا را امضا کرد.
** بیروت- ایرنا- سمیرمقبل معاون نخست وزیر و وزیر دفاع لبنان تاکید کرد که ارتش این کشور برای جلوگیری ازهرگونه حمله به خاک لبنان به ویژه حمله تروریست های تکفیری به شهرک عرسال در آمادگی کامل به سر می برد.
** تهران- ایرنا- رسانه های خبری گزارش دادند که «ارتش سایبری یمن»، با نفوذ به سایت های دولتی عربستان از جمله سایت وزارت امور خارجه این کشور و دسترسی به هزاران سند محرمانه، صدها مورد آن را منتشر کرده است.
** نیویورک- ایرنا- دبیرکل سازمان ملل با صدور بیانیه ای با یادآوری گسترش روز افزون حملات گروه بوکوحرام به کشورهای آفریقایی، از کشورهای منطقه و جهان خواست ضمن توجه و بررسی ریشه های گرایش به خشونت، تدابیر نظامی نیرومندتری را برای مقابله با این گروه به کار گیرند.
** بغداد- ایرنا- 40 تن از عناصر رده میانی و بالای داعش جمعه شب هنگام بیعت گرفتن در مسجد بزرگ شهر الرمادی و در جریان یک عملیات هوایی کشته و تعداد زیادی از آنان نیز زخمی شدند.
** لندن- ایرنا- "توبیاس ال وود" معاون وزیر امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه ای، حمله تروریستی مرگبار روز جمعه به نمازگزاران در مسجدی در "القدیح" استان قطیف عربستان، را به شدت محکوم و آن را عملی "وحشیانه " توصیف کرد.
** تهران- ایرنا- یک رسانه یمنی از ورود قریب الوقوع منصور هادی رییس جمهوری فراری به استان حضرموت در این کشور برای اعلام آغاز تجاوز زمینی ائتلاف عربی به سرکردگی آل سعود خبر داد.
** نیویورک- ایرنا- سفیر واشنگتن در طرابلس گفت که آمریکا در آینده ای نزدیک تصمیم به بازگشت به لیبی را ندارد.
** تهران- ایرنا- یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) بر پایبندی حماس به تحقق آشتی ملی تاکید و اعلام کرد که تنها طرف هایی که بر سر راه تحقق آشتی و وحدت ملی سنگ اندازی می کنند، جنبش فتح و محمود عباس هستند.
** تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه با تیراندازی و شلیک گاز اشک آور به سوی شهروندان فلسطینی در کرانه باختری، هفت تن از آنان را زخمی و دهها نفر را نیز مصدوم کردند.
** بیروت- ایرنا- سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید به اینکه «نبرد با تکفیری ها، نبردی حیاتی و سروشت ساز است و به زودی علیه آنها بسیج عمومی اعلام می کنیم»، گفت: در رویارویی با تکفیری ها برگ های قوی زیادی در اختیار داریم که هنوز از آنها استفاده نکرده ایم.
** تهران- ایرنا- رسانه ها از تداوم حملات آل سعود و ائتلاف عربی برای نابودی زیرساخت ها و مراکز حیاتی و همچنین مناطق مسکونی یمن خبر دادند.
شبد**1004** 3404



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن