تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804067652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه تهران- ایرنا - تشکیل جلسه شورای عالی حج به ریاست معاون اول رییس جمهوری/ نماینده مجلس: دولت یازدهم قانونمندی را دوباره در کشور نهادینه کرد/ معاون اجرایی رییس جمهوری: تلاش دولت فراهم کردن شرایط برای توسعه سرمایه گذاری است/ افزایش اختلاف میان واشنگتن و کشورهای عربی از نگاه لیبراسیون/ تاکید تهران و بغداد بر همکاری تا دفع شرارت تروریست های تکفیری/ هندی ها خواستار آزادی شیخ النمر از زندان عربستان شدند/ واکنش نماینده ایران در سازمان ملل به اظهارات گستاخانه رژیم صهیونیستی/ زلزله 4.5 ریشتری «لوجلی » در خراسان شمالی را لرزاند/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
***********
** تهران- ایرنا- جلسه شورای عالی حج عصر سه شنبه به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد و در این جلسه رییس سازمان حج و زیارت به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان در دو سال گذشته پرداخت.
** تهران- ایرنا- معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه با تاکید بر ضرورت تحرکات بیشتر نهادهای امدادرسان بین المللی برای ارسال کمکهای پزشکی و دارویی افزود: سازمان ملل لازم است نقش فعالتری در امدادرسانی به مردم مظلوم و بی دفاع یمن ایفا کند.
** تهران- ایرنا- رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: در نشست عصر سه شنبه ادامه طرح استانی شدن حوزه های انتخابیه انتخابات مجلس بررسی شد.
** تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت که جلسه این کمیسیون با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره موضوع بورسیه ها به هفته آینده موکول شده است.
** تهران- ایرنا- نایب رییس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار ارایه شده از سوی مسوولان وزارت آموزش و پرورش، امسال 40 هزار نفر از فرهنگیان و کارکنان این وزارتخانه بازنشسته می شوند.
** تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در کمیسیون اقتصادی پایان یافت و این لایحه برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس ارسال می شود.
** تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از ارائه گزارش عملکرد بودجه وزارت بهداشت در سال گذشته با حضور مسئولان مربوطه در جلسه امروز(سه شنبه) این کمیسیون خبر داد.
** تهران- ایرنا- عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: با توجه به مبنا قرار دادن اصل وحدت در این حوزه به نظر می رسد که ترکیب کنونی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم ابقا می شود.
** بغداد- ایرنا- وزیران دفاع ایران و عراق در دومین دور مذاکرات خود در بغداد، بر همکاری های دفاعی و امنیتی و نیز تشدید اقدامات برای دفع شرارت تروریست های تکفیری تاکید کردند.
** مشهد- ایرنا- رییس اداره دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه کشورمان، گفت: سنگ اندازی های مکرر آمریکا و غربی ها در انجام مذاکرات هسته ای جز متضرر شدن آنها نتیجه دیگری به دنبال نخواهد داشت.
** تهران- ایرنا- محمد باقر قالیباف شهردار تهران با بیان اینکه پایتخت ایران شهری مدرن و پویا در مسیر پیشرفت وعدالت در منطقه است گفت: طی سه سال آینده شمار ایستگاههای مترو تهران را به 200 عدد خواهیم رساند.
** بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با بیان اینکه ایجاد فضایی آرام در کشور از جمله دستاوردهای مهم دولت یازدهم بوده، گفت: با ایجاد اعتماد مناسب میان مردم و دولت، سرمایه های اجتماعی روز به روز تقویت شده است.
** تبریز- ایرنا- نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم قانونمندی و قانون مداری را دوباره در کشور نهادینه کرد.
** تهران- ایرنا- رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تفکرات فردی در مقابل رفتار اجتماعی یکی از موانع اصلی رسیدن جامعه به تربیت جمعی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.
** تبریز- ایرنا- معاون اجرایی و جانشین رییس جمهوری در شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با تاکید بر ضرورت کاهش بروکراسی اداری و تسهیل مقررات، گفت: تلاش دولت حل مشکلات سرمایه گذاری خارجی در کشور است.
** آبادان- ایرنا- هجدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح و مقاومت خرمشهر، سه شنبه شب با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از مسوولان محلی خرمشهر در موزه دفاع مقدس این شهر گشایش یافت.
** بجنورد - ایرنا - وقوع زلزله 4.5 ریشتری بامداد روز چهارشنبه در شهر لوجلی از توابع شهرستان شیروان، موجب وحشت اهالی لوجلی و شیروان شد.
** بجنورد- ایرنا- بخشدار سرحد به مرکزیت شهر لوجلی در شهرستان شیروان خراسان شمالی گفت: زلزله 4.5 ریشتری بامداد چهارشنبه در این بخش خسارتی دربر نداشته است.
** قزوین- ایرنا- رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، هنر را بهترین ابزار و وسیله برای نهادینه کردن ارزشهای دینی در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: حوزه هنری در مسیر تحقق این مهم تلاش می کند.

اخبار خارجی
***********
** تهران- ایرنا- نیروهای ارتش سوریه با حمایت جنگنده های نیروی هوایی این کشور، حمله تروریست ها داعش را به شهر الحقف دفع کردند.
** بغداد- ایرنا- وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران دیروز دوشنبه برای انجام یک سفر رسمی سه روزه وارد بغداد شد و با استقبال رسمی از سوی همتای عراقی خود یک دور رایزنی ها را در حوزه های دفاعی و نظامی در این کشور همسایه آغاز کرد.
** بغداد- ایرنا- وزیران دفاع ایران و عراق در دومین دور مذاکرات خود در بغداد، بر همکاری های دفاعی و امنیتی و نیز تشدید اقدامات برای دفع شرارت تروریست های تکفیری تاکید کردند.
** دهلی نو- ایرنا- هند خواستار تحریم گروههای تروریستی فعال در این کشور از سوی سازمان ملل به اتهام ارتباط با گروه های افراطی و القاعده شد.
** دهلی نو- ایرنا- صدها نفر از مسلمانان هند طی چند روز گذشته با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در دهلی نو ، کشمیر ،امروهه،لکنو و دیگر شهرهای این کشور با اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعه عربستانی ، خواستار آزادی هرچه سریعتر وی از زندان شدند.
** مسکو- ایرنا- نخست وزیر روسیه ،مجوز انتقال تجهیزات پشتیبانی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی - ناتو به افغانستان از طریق خاک این کشور را لغو کرد.
** بلگراد- ایرنا- سفر معاون نخست وزیر و وزیر تجارت، گردشگری و مخابرات صربستان به ایران و دیدار وی با مقامات بلند پایه کشورمان انعکاس گسترده ای در رسانه های این کشور داشت.
** تهران- ایرنا- پایگاه اینترنتی روزنامه لیبراسیون روز سه شنبه در تحلیلی با اشاره به افزایش اختلاف میان آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، مهترین عوامل این اختلافات را برشمرد.
** تهران -ایرنا - رسانه های خبری از حملات خمپاره ای به سفارت روسیه در دمشق خبردادند.
** بیروت - ایرنا - حزب الله و حزب جریان المستقبل لبنان درپایان دوازدهمین دورگفت وگوهای دوجانبه که شامگاه سه شنبه برگزار شد، با صدور بیانیه ای کوتاه خواستار حل مشکلات لبنان از طریق گفت وگو شدند.
** تهران- ایرنا- نشست فرمایشی ریاض که با حضور اعضای دولت فراری یمن و شماری از مقام های کشورهای حامی آن در عربستان برگزار شد ، از سازمان ملل متحد، اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس خواسته است با تشکیل یک نیروی نظامی مشترک، تصمیم های شورای امنیت را اجرا و زمینه را برای بازگشت مقام های فراری یمن فراهم کنند.
** مسکو- ایرنا- روزنامه روسی کامرسانت در مقاله خود با اشاره به دیدارهای اوباما با سران عرب و نتایج نشست اخیر ایران و گروه 1+5 نوشت: شرایط برای امضای توافق جامع در مورد برنامه هسته ای ایران مساعد می شود.
** نیویورک- ایرنا- نهادهای انسان دوستانه سازمان ملل با یادآوری مشکلات و پیچیدگی های مربوط به عملیات کمک رسانی به مردم یمن، بر ضرورت برقراری آتش بس های طولانی مدت در آن کشور تاکید کردند.
** نیویورک- ایرنا- مسوولان سازمان ملل اعلام کردند با تصرف شهر الرمادی به دست نیروهای تروریستی داعش، شمار زیادی از مردم این شهر به طرف بغداد روانه شده اند و به زودی با پایان رسیدن منابع مالی، نهادهای کمک رسان توانایی ادامه توزیع کمک های اولیه در میان این آوارگان را نخواهند داشت.
** تهران- ایرنا- یک کارشناس امنیتی و راهبردی مسایل منطقه، آمریکا را متهم به توطئه برای سقوط شهر الرمادی مرکز استان الانبار عراق کرد و گفت که نیروهای ائتلاف به رهبری این کشور می توانستند مانع سقوط الرمادی به دست گروه تروریستی داعش شوند.
** تهران- ایرنا- مجلس کویت با درخواست یک نماینده این کشور برای سوال از وزیر امور خارجه درباره مشارکت کویت در حملات هوایی تحت رهبری عربستان سعودی به یمن و توضیح وی در این باره، مخالفت کرد.
** لندن- ایرنا- پرنس چارلز ولیعهد انگلیس عصر روز سه شنبه در جریان دیدارش از جمهوری ایرلند، در یک حرکت تاریخی با "جری آدامز" رهبر حزب "شین فین" دیدار کرد.
** نیویورک- ایرنا- سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با ارسال نامه ای به بان کی مون، ضمن اعتراض به سخنان گستاخانه و تهدیدآمیز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گفت: این سخنان، اعتراف ناخواسته این رژیم به در اختیار داشتن سلاح های هسته ای است.
** تهران- ایرنا- هواپیماهای ائتلاف عربی به سرکردگی آل سعود به بمباران صنعا پایتخت یمن ادامه می دهند.
** نیویورک- ایرنا- نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در سوریه در ادامه تلاش های دیپلماتیک خود برای از سرگیری مذاکرات صلح سوریه، با نماینده سلطان نشین عمان و نماینده دائم کشور عراق در سازمان ملل دیدار وگفت وگو کرد.
** کوالالامپور– ایرنا- رییس سازمان حفاظت محیط زیست سه شنبه شب در تایلند از بهبود کیفیت سوخت در یکسال گذشته خبر داد و گفت که رییس جمهوری بر کنترل آلودگی هوا تاکید دارد.
** پکن- ایرنا- اتهام آمریکا به شش شهروند چینی به جرم جاسوسی اقتصادی و سرقت اسرار تجاری، روابط دو کشور را که در هفته های اخیر با تنش لفظی تقریبا شدیدی همراه شده بود، متشنج تر کرد.
** تهران -ایرنا- رسانه ها از هلاکت برادر زاده صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق در جریان درگیری نیروهای عراقی با تروریست های داعش در حومه بیجی خبردادند.
ایرانم **1004** 3404



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن