تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803070672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه تهران- ایرنا- گفت وگوی تلفنی ظریف با وزرای خارجه چین و روسیه/ با حضور معاون رییس جمهوری؛ بزرگترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر به بهره برداری رسید/ امام جمعه موقت تهران: ملت ایران اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهد داد/ آیت الله جوادی آملی: مسوولان برای تحقق پیام های بعثت در جامعه تلاش کنند/ سیدحسن نصرالله شایعات درباره سلامتی خود را تکذیب کرد/ مردم غزه در سالگرد «روز نکبت»بر تشکیل دولت فلسطین و بازگشت آوارگان تاکید کردند/ رییس جمهوری عراق: هیچ نیروی نظامی ایرانی در عراق حضور ندارد/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
***********
** تهران- ایرنا- محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان عصر شنبه با همتایان چینی و روسی خود در خصوص تحولات یمن تلفنی گفت وگو کرد.
** مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش و حمایت گسترده دولت برای بهبود وضعیت حمل و نقل درون شهری مشهد غیرقابل انکار است.
** بوشهر- ایرنا- مدیر ارشد بهداشت، ایمنی و محیط زیست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، گفت: هماهنگی مدیریت های بحران و مدیریت واحد در حادثه آتش سوزی امروز (شنبه) پتروشیمی پارس از بروز تلفات جانی جلوگیری کرد.
** اردبیل- ایرنا- با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بزرگترین پل معلق خاورمیانه روزشنبه در مشگین شهر به بهره برداری رسید.
** قم- ایرنا- معاون مرکز مدیریت حواث و فوریت های پزشکی قم گفت: درحادثه برخورد دو خودرو وانت و ون در 20 کیلومتری اتوبان قم - تهران، دو نفر کشته شدند.
** قم- ایرنا- آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: مسوولان کشور باید برای تحقق پیام های بعثت خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) در جامعه تلاش کنند.
** کرج- ایرنا- امام جمعه موقت تهران در پاسخ به جدیدترین اظهارات اوباما رییس جمهوری آمریکا، گفت: ملت قهرمان و مسلمان ایران به هیچ وجه اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهد داد.
** کرج- ایرنا- معاون مرکز فوریت های پزشکی استان البرز از وقوع دو فقره تصادف با هفت نفر مصدوم در جاده های این استان خبرداد.
** تهران- ایرنا- مدیرمسوول روزنامه اعتماد ملی یکی از وظایف رسانه ها در مذاکرات هسته ای را حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده کشورمان بیان و نسبت به رویکرد رسانه ملی در این زمینه انتقاد کرد.

اخبار خارجی
***********
** تهران- ایرنا- وزارت دفاع عراق از آزادسازی یک روستای مهم و راهبردی در شمال تکریت مرکز استان صلاح الدین خبر داد.
** کابل- ایرنا- یک بمب در دانشگاه مرکزی کابل پایتخت افغانستان منفجر شد.
** پکن- ایرنا- چین بار دیگر با رد درخواست «جان کری» وزیر خارجه آمریکا برای کاستن از تنش ها در دریای جنوبی، از واشنگتن خواست ضمن دخالت نکردن در امور داخلی کشورها، خود را از این اتفاقات دور نگهدارد.
** تهران- ایرنا- سازمان ملل از ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی خواست بازرسی از کشتی ها و هواپیماهای حامل کمک به یمن را برای رسیدن هرچه سریع تر کمک ها به دست مردم یمن، کاهش دهد.
** مسکو- ایرنا- سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه با انتقاد ازموضع آمریکا در مساله اوکراین، آن را غیرسازنده خواند و خواستار تغییر موضع این کشور شد.
** تهران- ایرنا- رهبران جنبش های فتح و حماس با شرکت در راهپیمایی بزرگی که از سوی موسسه عالی گروه های ملی و اسلامی به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد اشغال فلسطین (روز نکبت) در غزه برگزار شد، بر ضرورت وحدت ملی برای تشکیل کشور فلسطین و حق بازگشت آوارگان فلسطینی تاکید کردند.
** بیروت- ایرنا- سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله با تاکید بر پیروزی بزرگ رزمندگان مقاومت در نبرد القلمون گفت که تروریست های تکفیری در نبرد القلمون متحمل شکست های سنگینی شده و خسارت های زیادی دیده اند.
** بیروت- ایرنا- سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، شایعات در باره وضعیت سلامتی خود و ادعاهایی را که در این باره مطرح شده است، تکذیب کرد و گفت که به لطف الهی در سلامتی کامل به سر می برد.
** اسلام آباد- ایرنا- حمله یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکا به منطقه ای در وزیرستان شمالی واقع در شمال غربی پاکستان، دست کم شش کشته و دو مجروح برجا گذاشت.
**تهران- ایرنا- سوریه ادعای مقام های ترکیه درباره سرنگونی یک فروند جنگنده نظامی خود در آن کشور را تکذیب کرد.
**تهران- ایرنا- حسین موسویان عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، در مقاله ای درباره اجلاس کشورهای عربی خلیج فارس با آمریکا در کمپ دیوید، ابراز امیدواری کرد که این اجلاس به نیازهای واقعی منطقه خلیج فارس بپردازد و گام های اولیه را در مسیر رفع تنش ها بردارد.
** مسکو- ایرنا- یک کارشناس مقدونیه ای در مقاله خود خاطرنشان کرد: آمریکا از اتحاد اقتصادی روسیه، چین و آلمان به شدت وحشت دارد و این مساله برای اوباما و سران کاخ سفید به کابوس تبدیل شده است.
** تهران- ایرنا- رییس جمهوری عراق، روابط تهران و بغداد را بسیار خوب توصیف و تاکید کرد که کشورش به طور دائم با ایران در ارتباط است و از تجارب کارشناسان امنیتی این کشور استفاده می کند اما هیچ نیروی نظامی ایرانی در عراق حضور ندارد.
** دمشق- ایرنا- مشاور سیاسی و رسانه ای رییس جمهوری سوریه تاکید کرد: جنایاتی که صهیونیست ها از 67 سال قبل تاکنون علیه ملت فلسطین مرتکب شده اند امروز تروریست های تکفیری در سراسر جغرافیای عربی به ویژه در سوریه، عراق و یمن مرتکب می شوند.
** تهران- ایرنا- رسانه ها از کمک تسلیحاتی هواپیماهای عربستانی به تروریست های القاعده و اعلام آمادگی یک گروهک تکفیری مخالف دولت سوریه برای حمایت از تجاوز رژیم آل سعود به یمن و اعزام نیرو به این کشور خبر دادند.
** برلین- ایرنا- پایتخت آلمان صحنه تظاهرات مردم در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمرباقر النمر یکی از رهبران شیعیان عربستان بود و راهپیمایان خواستار آزادی این رهبر مذهبی شدند.
** تهران- ایرنا- معاون رییس جمهوری عراق گفت: برخی کشورهای منطقه برای تقسیم عراق جدی هستند و به این موضوع ادامه می دهند، اما با مخالفت قاطع و صریح مردم روبه رو خواهند شد
** لندن- ایرنا- شماری از مسلمانان و فعالان گروه های مدنی انگلیس به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد اشغال فلسطین (روز نکبت)، عصر شنبه با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، خواستار آزادی سرزمین های اشغالی شدند.
** لندن- ایرنا- موسسه بریتیش کانسیل اعلام کرد: براساس تصمیم مرکز ویزا و مهاجرت انگلیس (یوکی وی آی)، مدارک آیلتس صادر شده در ایران، از تاریخ پنجم آوریل 2015 میلادی به بعد، فاقد اعتبار لازم برای تقاضای روادید انگلیس خواهد بود.
** تهران- ایرنا- درپی ارجاع حکم اعدام محمد مرسی و شماری از رهبران اخوان المسلمین به مفتی مصر برای اعلام نظر نهایی، وزارت کشور مصر از اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی خبرداد و اعلام کرد که به نیروهای امنیتی هشدار وضعیت اضطراری داده و درجه آماده باش در سطح کشور افزایش یافته است.
ایرانم **1004** 3404



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن