تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه هیرمند: محاصره اقتصادی هدیه الهی برای اتکا به خود است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه هیرمند: محاصره اقتصادی هدیه الهی برای اتکا به خود است زابل- ایرنا- امام جمعه هیرمند با اشاره به تحریم های ظالمانه کشورهای استکباری علیه ایران اسلامی گفت: محاصره اقتصادی هدیه الهی به ملت است چرا که باعث پیشرفت های علمی، نظامی، امنیتی، اقتصادی و گام نهادن در مسیر خودکفایی شده است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابراهیم گزمه در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه هیرمند با قدردانی از حضور استاندار سیستان وبلوچستان و هیات همراه به شهرستان هیرمند افزود: رمز موفقیت ملت ایران ایستادگی در مقابل زورگویان است و برای آن هزینه های زیادی را پرداخت کرده اند و امروز ملت و انقلاب ایران برای تمام جهانیان الگو شده است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز اظهار داشت: مردم منطقه سیستان بدنبال عملیاتی شدن وعده های مسوولان هستند و انتظار دارند همانگونه که مرزداران خوبی برای میهن اسلامی هستند، دولت و مسوولان نیز به توسعه و پیشرفت منطقه توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه هیرمند بیان کرد: در باره استفاده از مزیت های مرز از دولت قبل تاکنون سخن زیاد گفته شده و مقامات و کارشناسان زیادی از مرزها بازدید کرده اند ولی هنوز هیچ درآمدی از مرز بر سفره مردم نیامده است.
وی اظهار داشت: مرز بر محور معاملات و مراودات مرزی استوار است و رفت و آمدها نیز بایدحساب شده و کنترل شده باشد.
خطیب جمعه هیرمند تصریح کرد: یکی از راههای آغاز مراودات مرزی با مردم افغانستان صدور پاس های مرزی است که پس از ایجاد دیوار امنیتی ارتباطات مردم این منطقه با کشور افغانستان قطع شده و برقراری مجدد ارتباطات در حد و اندازه گذشته، نیاز به زمان زیادی دارد.
وی اجرای سریع طرح تجارت چمدانی یا کوله باری در مرزهای منطقه سیستان را خواستار شد.
حجت الاسلام گزمه پیشنهاد داد: وام های روستایی به صورت پایلوت به 50 خانوار روستایی که می توان آن را مدیریت کرد هرچه سریعتر پرداخت شود تا شاهد ایجاد اشتغال برای آنان باشیم و سپس این طرح را گسترش داد.
علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان به اتفاق هیات همراه در جمع مردم نمازگزار هیرمند حضور یافت و به ایراد سخن پرداخت.
7317 / 6081



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن