تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802191571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدقولی آمریکا در زمینه توافقات هسته ای با ایران قابل پیش بینی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه یاسوج: بدقولی آمریکا در زمینه توافقات هسته ای با ایران قابل پیش بینی بود یاسوج - ایرنا - امام جمعه یاسوج گفت: بدقولی سردمداران آمریکا و کشورهای عضو گروه 1+5 در زمینه توافقات اولیه هسته ای با ایران قابل پیش بینی بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: دلیل این بدقولی از سوی آمریکا و متحدانش آن است که هنوز ملت متحد، منسجم و غیرتمند ایران را به خوبی نشناخته اند.
وی بیان کرد: دولتمردان و مردم ایران برای دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای مصمم هستند و هیچگونه توافقی با کشورهای عضو گروه 1+5 را بدون رسیدن به خواسته های قانونی و مشروع خود نمی پذیرند.
حسینی اظهار کرد: اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران نیز هرگز در برابر زیاده خواهی دشمنان تسلیم نخواهند شد و با تمام وجود از حق مسلم هسته ای ایران دفاع می کنند.
وی با تبریک سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، عنوان کرد: پاسداران به عنوان حافظان دین مبین اسلام، کشور، نظام و انقلاب مایه افتخار ملت ایران هستند.
حسینی ابراز داشت: نامگذاری سالروز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار رسالت و مسوولیت سنگینی را در زمینه دفاع از دین مبین اسلام بر عهده پاسداران کشور گذاشته است.
امام جمعه یاسوج چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت و افزود: جانبازان به عنوان شهیدان زنده سند افتخار کشور و ملت ایران به شمار می روند.
حسینی با تبریک پنجم شعبان سالروز ولادت امام سجاد (ع) و روز آزادگان، گفت: این امام بزرگوار به عنوان پیام آور نهضت عاشورا بهترین الگو برای تمام مسلمانان و به ویژه آزادگان است.
وی به اول خرداد سالروز آغاز تحریم و محاصره اقتصادی آمریکا علیه ایران اشاره و بیان کرد: این حربه اکنون ناکارآمد شده و می توان با اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی آن را بی اثر کرد.
حسینی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت و اظهار کرد: عده زیادی از جوانان و سایر قشرهای ملت ایران برای آزادی خرمشهر از دست نیروهای رژیم بعث عراق به شهادت رسیده و یا جانباز و اسیر شدند.
وی عنوان کرد: جنایت های غیرانسانی متعددی در برخی کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه و یمن از سوی گروهک تروریستی داعش و آل سعود و با حمایت های همه جانبه آمریکا در حال انجام است و مسلمانان دنیا می توانند با اتحاد بیش از پیش خود دشمنان را شکست داده و توطئه های شوم آنان را خنثی کنند.
حسینی ابراز داشت: هفت تا 13 خرداد امسال به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) به نام هفته جوان نامگذاری شده است.
وی افزود: جوانان قشر مولد، مبتکر، برجسته و آینده ساز کشور هستند که در صورت حمایت هر چه بیشتر از سوی متولیان امر می توانند قله های علمی را یکی پس از دیگری با موفقیت طی کنند.
7535/6162



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن