تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820047784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت امروز ایران اسلامی، مرهون جانفشانی های سپاه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه ساری: امنیت امروز ایران اسلامی، مرهون جانفشانی های سپاه است ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری امنیت، آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون جانفشانی های اعضای سپاه پاسداران دانست.


آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری تشکیل شجره طیبه سپاه پاسدارن توسط امام خمینی(ره) را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود: اظهار نظر ایشان درباره این نهاد مردمی نشان از اهمیت آن داشته است.
وی به جملات امام راحل درباره سپاه از جمله "سپاه کشور را به بال ملائک الله نشاند"، "کاش منهم یک پاسدار بودم"، "سپاه مولود مبارک انقلاب اسلامی است"، "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" اشاره کرد و یادآور شد: هر یک از این جملات بهترین معرفی و توصیف از این نهاد انقلابی است.
خطیب جمعه ساری با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از دل مردم برخاسته، گفت: نامگذاری سالروز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نشان از قدردانی مردم و مسوولان از این نهاد خدوم دارد.
نماینده مازندرانی ها در خبرگان رهبری ادامه داد: با یک نگاه اجمالی به تاریخ 36 ساله اخیر خواهیم دید که سپاه پاسداران برای حفظ دین، کشور و ارزشهای اسلامی با انواع توطئه های داخلی و خارجی مبارزه کرد.
وی به مبارزات در هشت سال دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در کارنامه سپاه اشاره و خاطر نشان کرد: آنان به عنوان بهترین سرمایه میهن اسلامی در پیروزی حق علیه باطل سهم قابل توجه ای داشته اند.
آیت الله طبرسی با بیان اینکه مبارزات سپاه پاسداران همچنان با دشمنان ادامه دارد، گفت: نقش آنان را در مبارزه با داعشی ها و تکفیری ها نمی توان نادیده گرفت.
رییس شورای فرهنگ عمومی مازندران همچنین اضافه کرد: با نگاهی به کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران به جز دلباختگی به ولایت، امامت و ارزش های معنوی هیچ گونه وابستگی ای نمی توان یافت.
وی گفت: یاوه گویی دشمنان نظام و تهمت های گوناگون به سپاه پاسداران نیز نشان از محبوبیت این نهاد انقلابی در میان مردم است.
وی یادآور شد: اگر در هر نقطه از این جهان پهناور کوچک ترین ظلم به اسلام و مسلمین شود، سپاه پاسداران به صورت خودجوش در مقابل ستمگران می ایستد.
امام جمعه ساری با بیان اینکه حمایت از مظلومان، ستمدیدگان و محرومان جهان، بزرگترین رسالت جمهوری اسلامی است و با اشاره به اینکه اسلام مرز نمی شناسد، گفت: به عنوان انجام تکلیف شرعی همواره حامی همه مظلومان و ستمدیدگان جهان هستیم.
وی بار دیگر ضمن محکوم کردن تجاوز آل سعود به یمن و کشتار مردم بی پناه آن کشور افزود: ایران اسلامی به عنوان تنها کشور جهان به یاری یمنی های می شتابد.
آیت الله طبرسی یادآور شد: آل سعود با جاهلیت صدر اسلام البته با در دست داشتن امکانات مدرن راه یزیدیان را پیش گرفته است.2077/1888/6097



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن