تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802716277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل حقوقي شهرداري تهران از تخريب طبقه 7 پاساژ علاءالدين خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مديركل حقوقي شهرداري تهران از تخريب طبقه 7 پاساژ علاءالدين خبر داد
سرانجام پس از فراز و نشيب‌ها و پيگيري‌هاي فراوان از سوي اعضاي شوراي شهر بر اجراي قانون در خصوص تخريب و جلو‌گيري از ساخت‌و‌ساز غير‌مجاز پاساژ علاءالدين مديركل حقوقي شهرداري تهران بيان كرد كه با رعايت موارد فني براي ديگر طبقات پاساژ علاءالدين، طبقه هفتم اين پاساژ تخريب خواهد شد.
نویسنده : بیژن یانچشمه 
سرانجام پس از فراز و نشيب‌ها و پيگيري‌هاي فراوان از سوي اعضاي شوراي شهر بر اجراي قانون در خصوص تخريب و جلو‌گيري از ساخت‌و‌ساز غير‌مجاز پاساژ علاءالدين مديركل حقوقي شهرداري تهران بيان كرد كه با رعايت موارد فني براي ديگر طبقات پاساژ علاءالدين، طبقه هفتم اين پاساژ تخريب خواهد شد.
نادر نوروزي، در خصوص اعمال قانون در پروژه علاءالدين گفت: در حال حاضر بخشي از طبقه هفتم پاساژ علاءالدين تخريب شده است و اگر تخريب كامل انجام نشده، به اين دليل است كه بايد يكسري تمهيدات فني براي طبقه هفتم و ساير طبقات پايين‌تر در نظر گرفته و بعد تخريب به صورت كامل انجام شود.
به گفته وي به لحاظ فني وقتي يك طبقه مزاحم از يك پاساژ قرار است تخريب شود، بايد موارد فني در طبقات پايين‌تر در نظر گرفته شود.
نوروزي درخصوص مسائل ايمني پاساژ علاءالدين نيز گفت: به مديريت پاساژ تأكيد كرده‌ايم كه بايد استانداردهاي ايمني لازم را براي آن فراهم كند.
مديركل حقوقي شهرداري تهران در ادامه در خصوص حمايت‌ها و پشتيباني‌هاي حقوقي از مأموران شهرداري تاكيدكرد: ما از تك تك پرسنل شهرداري تهران حمايت‌هاي حقوقي كامل را داشته و خواهيم داشت.
وي افزود: با افراد خاطي كه به پرسنل زحمتكش شهرداري تهران آسيب برسانند برخورد قضايي جدي خواهد شد.

  نبايد براي هر تخلفي شهردار تهران پاسخگو باشد
عضو هيئت رئيسه شوراي شهر تهران با اشاره به اينكه موضوعات پيرامون هتل اسپيناس2 را در جلسه شوراي شهر مطرح كردم، خاطرنشان كرد: ما نمي‌خواهيم براي هر تخلفي كه در شهر تهران رخ مي‌دهد، شخص شهردار بيايد و پاسخگوي آن باشد.
ابوالفضل قناعتي درباره جلسه غيرعلني روز گذشته شوراي شهر تهران و مسائل مطروحه درباره هتل اسپيناس2 گفت: امروز سؤالي در اين باره از دكتر قاليباف داشتيم و پاسخ‌هايي ارائه شد. البته بخشي از صحبت‌هاي شهردار تهران هم در خصوص شهرسازي در شهر تهران بود.
وي با بيان اينكه شهردار تهران معتقد است كه تنها 300 متر تخلف در هتل اسپيناس صورت گرفته است، افزود: اين بخش به كميسيون ماده 100 باز مي‌گردد كه موضوع بررسي شود.
عضو كميسيون عمران و حمل و نقل شوراي شهر تهران با اشاره به اينكه ما خواستار اين هستيم كه در خصوص اين موضوع اعضاي شوراي شهر آگاه‌سازي شوند، گفت: بنده به شخصه قانع نشدم و قرار بر اين شد كه رئيس شورا و ساير اعضا زماني را به مطالعه در اين خصوص بپردازند تا براساس صحبت‌هاي ارائه شده پيگيري‌هاي لازم صورت پذيرد.

  شهرداري به 133تذكر اعضاي شورا پاسخ داد
 همچنين ناصر اماني، معاون برنامه‌ريزي و امور شوراهاي شهرداري تهران از پاسخگويي شهرداري به 133 تذكر كتبي اعضاي شوراي شهر خبر داد و در واكنش به انتقاد يكي از اعضاي شوراي شهر مبني بر بايگاني كردن تذكرات اعضاي شورا در شهرداري گفت: شهرداري تنها پاسخ پنج تذكر سال گذشته را نداده است و اين عدم پاسخگويي به دليل مشكل فني در برداشت بوده است كه با حل اين مسئله، پاسخ تذكرات به زودي ارسال خواهد شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن