تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819239576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم نامه همکاري سازمان زندان ها با دانشگاه علوم پزشکي ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۴۱ب.ظ)
امضاي تفاهم نامه همکاري سازمان زندان ها با دانشگاه علوم پزشکي ايلام موج-تفاهم نامه همکاري ميان سازمان زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي کشور با دانشگاه علوم پزشکي ايلام امضا شد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر تشکريان مدير بهداشت و درمان سازمان زندان هاي کشور درباره زندانيان و مشکلات فراروي آنها گفت:زندانيان، قشر محروم جامعه هستند و نيازمند حمايت از سوي مسوولان و دستگاه ها هستند. وي خواستار مساعدت و حمايت بيش از پيش دانشگاه علوم پزشکي با مجموعه زندان هاي استان شد و خاطرنشان کرد: همکاري و تعامل دانشگاه علوم پزشکي در امر تقويت بهداشت و درمان زندانيان بسيار حايز اهميت است و مي تواند راه گشاي بسياري از مشکلات باشد.
بنا بر اعلام سازمان زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي کشور، وي در ادامه با اشاره به کار گروهي و همدلي در انجام امور گفت: اصلاح و تربيت زندانيان نيازمند ياري نهادهاي دولتي و مردمي است وي افزود مسوولان استاني مي بايست براي تسريع در بازسازي شخصيتي زندانيان و بازگشت سالم آنها به جامعه دست در دست هم دهند و گامي رو به رشد بردارند. توجه به بهداشت و ارتقاي سلامت زندانيان در حوزه جسمي و رواني و ارايه اين خدمات بخشي از رعايت کرامت انساني زندانيان است که در زندانباني اسلامي مورد تاکيد است. وي رعايت و حفظ کرامت انساني زندانيان را در پيشبرد اهداف اصلاحي و تربيت مهم تلقي کرد.
دکتر دل پيشه رييس دانشگاه علوم پزشکي ايلام نيز با اعلام آمادگي براي همکاري بيش از پيش با مجموعه زندان هاي استان ايلام گفت:زندانيان بخشي از جامعه هستند که مي بايست خدمات به بهترين شکل به آنان ارايه شود. وي با اشاره به سختي کار زندانباني و خطرات آن، خدمت در عرصه اصلاح و تربيت را مورد تقدير دانست.
وي افزود: اين دانشگاه مي تواند در حوزه هاي ديگري چون تحقيق و پژوهش، تامين نيروي انساني متخصص و کارآمد، ارتقاي سطح کلي خدمات و… نيز با مجموعه زندان هاي استان همکاري کند.در پايان اين ديدار تفاهم نامه همکاري ميان دو طرف به امضا رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن