تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815581041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش همكاری با آلمانی ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل ایران خودرو دیزل : افزایش همكاری با آلمانی ها خبرگزاری پانا : مدیرعامل ایران خودرو دیزل درباره همکاری با خودروسازان آلمانی گفت: تیمی از خودروسازان آلمانی در ایران خودرو دیزل حضور داشت و هم اکنون کشنده آکسور را هم اکنون تولیدی می کنیم و برای تولید آمبولانس اسپرینتر تا هزار دستگاه توافق کردیم ضمن آینکه برای تولید محصولات باری و مسافری آلمانی در حال انتخاب محصول هستیم.
۱۳۹۴ يکشنبه ۳ خرداد ساعت 12:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، غلامرضا رزازی در حاشیه شماره گذاری و تحویل مینی بوس آرین به مشتریان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از همکاری با شرکت بنز راضی هستیم ، گفت: تنوعی از محصولات موتور بنز را در شرکت ایدم تولید می کنیم البته آمادگی برای تولید موتورهای جدیدتر وجود دارد.
رزازی با بیان اینکه تولید 60 هزار دستگاه ون پایه گازسوز در مدت پنج سال در برنام کلان کشور قرار دارد ، گفت : شرکت ایران خودرودیزل به منظور تولید این ون ، جانمایی موتور تی اف سون تی سی را انجام داده است و در ماه های آینده در باره تولید این خودرو اطلاع رسانی کاملی انجام می شود.
وی افزود : رابطه ما با بنز در تولید خودروهای تجاری از گذشته متفاوت بوده است زیرا هم محصول بنز را با برند بنز صادر کردیم و از کمک بنز در این باره برخوردار بودیم و هم در صادرات، مجوزهای بنز را داشتیم و در بخش بنز تجاری مشکلات بخش سواری را نداشتیم.
رزازی در پاسخ به پرسشی درباره ادامه فعالیت شرکت ستاره ایران ( شرکت واردات بنز) گفت: در حال برنامه ریزی برای فعال سازی این مجموعه هستیم و اگر به این جمع بندی برسیم که ادامه فعالیت آن اقتصادی است این کار را انجام خواهیم داد و هم اکنون برنامه ای برای فروش ستاره ایران نداریم.
در این نشست سیدرضا حسینی معاون مهندسی ایران خودرو دیزل و مدیرعامل شرکت ستاره ایران از احتمال تولید سواری های سری C بنز در ایران خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن