تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819879670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيمه شعبان يکي از مهمترين مأموريت هاي پليس قم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۳۵ق.ظ)
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم: نيمه شعبان يکي از مهمترين مأموريت هاي پليس قم است موج - قم- معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم، گفت: نيمه شعبان يکي از مهمترين مأموريت هاي پليس استان است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم در جلسه تعاملي با معاونت زيباسازي شهرداري قم، ضمن بيان اينکه شهرداري قم در تمامي مأموريت ها، از جمله مأموريت پراهميت نوروز در کنار پليس حضور داشته و خدمات مؤثري را ارائه کرده است، تصريح کرد: اين سازمان، خدمات ارزشمندي در حوزه مسائل اجتماعي و پيشگيري از آسيب ها و تهديدات جامعه داشته است.
وي در ادامه خواستار نگاه ويژه معاونت زيباسازي شهرداري قم به مراسم نيمه شعبان شد و عنوان داشت: شايسته است اقداماتي به صورت چاپ و نصب تبليغات محيطي در سطح شهر، با محوريت پيشگيري از آسيب هايي که مي تواند متوجه زائران باشد، انجام شود.
سرهنگ احمد صادقي در ادامه دو مناسبت نيمه شعبان و رحلت امام خميني (ره) را از مهمترين مأموريت هاي پليس قم دانست و گفت: استان قم در اين ايام پذيراي حجم زياد زائران و مسافران خواهد بود و همه سازمان ها و دستگاه هاي استاني بايد با همکاري و هم افزايي يکديگر در هرچه باشکوه تر برگزار شدن اين مراسم بکوشند.
مهندس فتحي، معاون زيباسازي شهرداري قم، نيز با اشاره به اهميت مراسم نيمه شعبان، گفت: نيروي انتظامي هميشه در توليد امنيت موفق بوده و اميد است شهرداري قم نيز بار ديگر، بتواند در اين مأموريت مهم، در کنار پليس استان ايفاي نقش کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن