تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چمن گلی: امروز هر چه داریم به برکت خون پاک شهدا و رشادت و جانبازی ایثارگران غیور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


چمن گلی: امروز هر چه داریم به برکت خون پاک شهدا و رشادت و جانبازی ایثارگران غیور است استان‌ها > آذربایجان غربی - مدیرکل ورزش و جوانان از جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهداء والامقام شاغل در مجموعه ورزش و جوانان استان تجلیل نمود.



به گزارش خبرآنلاین آذربايجان غربي به ميمنت خجسته اعياد شعبانيه و همزمان با خجسته سالروز ولادت علمدار كربلا حضرت ابالفضل العباس (ع) طي مراسمي با حضور مديركل ورزش و جوانان استان از جانبازان، ايثارگران و خانواده هاي معظم شهداء والامقام شاغل در مجموعه ورزش و جوانان تجليل بعمل آمد.
عبدا...چمن گلي در اين آيين كه كاركنان و مديران ستادي و رؤساي ادرات شهرستاني نيز حضور داشتند با تبريك خجسته اعياد شعبانيه و گراميداشت ياد و خاطره شهداء انقلاب و امام شهداء حضرت امام خميني (ره) گفت: امروز ما هرچه داريم به بركت خون پاك شهداء و رشادت و جانبازي ايثارگران غيور انقلاب اسلامي است.
چمن گلي ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهداء، ايثارگران و جانبازان گفت: وظيفه ما تداوم راه الهي شهداء و بيعت با آرمانهاي بلند و متعالي اين ذخاير ارشمند انقلاب اسلامي است كه امروز ما توفيق خدمت به اين بخشي از اين عزيزان در مجموعه ورزش و جوانان استان را داريم.
مديركل ورزش و جوانان استان در ادامه با ابراز خرسندي از حضور در جمع همكاران خدوم و پرارزش ورزش و جوانان استان گفت: ورزش نشان از جوانمردي، مهر و محبت و دوستي و تجلي پهلواني و اخلاق مداري است.
وي افزود: ورزش منادي وحدت و دوستي است و ما اكنون در جايي مشغول خدمت هستيم كه همه به ما اعتماد مي كنند و در راه ايجاد شور و نشاط و سلامتي در بين آحاد مختلف مردم جامعه بويژه جوانان و نوجوان نقشي مهم بر عهده داريم.
چمن گلي همچنين گفت: محيط ورزش بايد فضايي آكنده از دوستي و احترام باشد چرا كه اينجا خانه ماست و ما بايد آرامش و نشاط را براي تمامي همكاران به ارمغان بياوريم و در اين راه لازم است همكاري هاي لازم را داشته باشيم.
مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر نقش و اهميت انصاف و عدالت در بين مجموعه همكاران و اعتماد به توانايي هاي ارزشمند اين نيروهاي متخصص و كارآمد گفت: يكي از مهمترين دغدغه هاي ما توجه به معيشت همكاران چه همكاران شاغل و چه بازنشستگان محترم مي باشد كه پيگيري مسكن و ديگر نيازمندي هاي رفاهي در دستور كار ما قرار دارد.
چمن گلي با تشكر از خدمات و تلاش هاي علي خليلي مديركل سابق ورزش و جوانان استان گفت: ما به دنبال استفاده از ظرفيت مربيان نخبه و توجه به مقوله آموزش و برنامه محور نمودن كارها هستيم و از اين رو با توجه بيشتري استعداديابي را با همكاري مشترك آموزش و پرورش ادامه خواهيم داد.
مديركل ورزش و جوانان استان در خاتمه بر ارائه برنامه هاي عملياتي و توجه ويژه به برگزاري مسابقات ورزشي كيفي در راه اعتلاء ورزش استان بعنوان يك پايگاه ارزشمند قهرماني تأكيد نمود.
در ابتداي اين مراسم معاونين حوزه هاي ورزشي، فرهنگي و امور جوانان و توسعه منابع و پشتيباني به ارائه گزارش پرداختند و در پايان با اهداي لوح و هداياي نقدي از 32 نفر از همكاران جانباز، ايثارگر و خانواده هاي معظم شهداء شاغل در مجموعه ورزش و جوانان تجليل به عمل آمد.

کلید واژه ها: آذربایجان غربی - وزارت ورزش و جوانان -




یکشنبه 3 خرداد 1394 - 09:21:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن