تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798586994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا سهمیه بنزین خرداد ۹۴ واریز نشده است؟


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
چرا سهمیه بنزین خرداد ۹۴ واریز نشده است؟
چرا سهمیه بنزین خرداد ۹۴ واریز نشده است؟ عدم شفاف سازی ها و اطلاع رسانی های مسئولین دولت یازدهم در حذف یارانه، باعث ایجاد این نگرانی در بین مردم شده است این بار اقدامی اینچنینی را در یارانه سوخت اتفاق بیفتد وبه صورت ناگهانی با حذف سهمیه سوخت خود یا کاهش آن مواجه شوند.


به گزارش فرهنگ نیوز، طبق زمان مقرر شده، واریز سهمیه بنزین خودروها، روز پایانی هر ماه به کارت های سوخت واریز می شود و البته این روال در طول چندین ماهی که این قانون اجرا می شود، رعایت شده است. اما با توجه به اینکه ۲ روز از آغاز ماه جدید ـ خرداد ماه ـ می گذرد، هنوز از شارژ کارت های سوخت خودروهای شخصی و موتور سیکلت ها خبری نیست.

این اتفاق برای آحاد جامعه خبر مهمی به شمار می آید و حتی نگرانی هایی را برای آنان ایجاد کرده است؛ چرا که از یک سو از ابتدای اسفندماه سال گذشته میزان سهمیه سوخت خودروها تغییرات محسوسی داشت؛ به طوری که سهمیه خودروهای بنزین سوز آموزشگاه های رانندگی از ۳۰۰ لیتر در ماه به ۶۰ لیتر، سهمیه بنزین خودروهای دوگانه سوز آموزشگاه های رانندگی از ۲۰۰ لیتر در ماه به ۶۰ لیتر، سهمیه بنزین یارانه ای تاکسی های خطی بین شهری بنزین سوز از ۹۰۰ لیتر در ماه به ۷۵۰ لیتر، سهمیه بنزین یارانه ای تاکسی های خطی بین شهری دوگانه سوز از ۶۰۰ لیتر در ماه به ۵۰۰ لیتر کاهش یافت. البته پس از اعمال این تغییرات، هنوز تغییری در میزان سهمیه های بنزین یارانه ای خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها را شاهد نبوده ایم.

اما از طرف دیگر در سه ماه گذشته، دولت حذف یارانه دهک های بالای درآمدی را در دستور کار خود قرار داده است و حتی یارانه تعدادی از افراد را هم قطع کرده است. اما نگرانی ازآنجاست که دولت در حالی اقدام به حذف یارانه ها کرده است که قبل از آن هیچ اطلاع رسانی نسبت به این اقدام و تصمیم، به مردم نداشته اند و حتی بعد از اقدام نیز صحبت های ضد و نقیضی از مسئولان مربوطه راجع به این موضوع شنیده اند. به نحوی که یک مسئول خبر قطع یارانه ها را تکذیب کرد و مسئولی دیگر از جدی بودن دولت در اجرای این قانون سخن گفته است.

در حال حاضر هم که این قانون اجرایی می شود، هنوز هیچ یک از مسئولان توضیحی راجع به اجرای این قانون برای مردم نداده و سازو کار و نحوه شناسایی و حذف افراد برای مردم تشریح نشده است و گویا قرار هم نیست تشریح شود.

در هر صورت، عدم شفاف سازی ها و اطلاع رسانی های مسئولین دولت یازدهم در حذف یارانه، باعث ایجاد این نگرانی در بین مردم شده است این بار اقدامی اینچنینی در یارانه سوخت اتفاق بیفتد و به صورت ناگهانی با حذف سهمیه سوخت خود یا کاهش آن مواجه شوند. چرا که حدود سه سال است یارانه ۶۰ لیتری سوخت به خودروهای شخصی واریز شده است و حذف یا کاهش ناگهانی آن مخصوصاً برای قشر متوسط و آسیب پذیر که روی این قلم یارانه ای حساب باز کرده اند، سخت و مشکل زا خواهد بود.

منبع: دانا


94/3/2 - 14:30 - 2015-5-23 14:30:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن