تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821287164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین دو سند جامع تربیت و هدایت تحصیلی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کفاش درگفتگو با پانا خبر داد تدوین دو سند جامع تربیت و هدایت تحصیلی خبرگزاری پانا : معاون پرورشی و فرهنگی وزارت اموزش و پرورش از تدوین دو سند جامع تربیت و هدایت تحصیلی براساس سند تحول بنیادین خبر داد.
۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد ساعت 10:31

خبرگزاری پانا+ سند تحول+ خراسان جنوبی

حمیدرضا کفاش در گفتگو با خبرنگار اموزش و پرورش پانا به سند جامع تربیت اشاره کرد گفت : این سند تکلیف تربیت را از اول ابتدایی تا پایان تحصیلات مشخص می کند و تکلیف آموزش و پرورش در بخشهای مختلف کاملا مشخص می شود.
وی ادامه داد : در حوزه مشاوره و هدایت تحصیلی با توجه به اینکه هدایت تحصیلی به سال نهم انتقال یافته است باید یک تغییراتی صورت بگیرد که حوزه پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با همکاری دانشگاههای کشور در حال تدوین سند جامع هدایت تحصیلی هستند.   کفاش توانمند سازی مربیان و مشاوران را از اصلی ترین فعالیت ها حوزه پرورشی عنوان کرد و افزود : آزمون غربالگری مشاوران برگزار شده است و هدف از این آزمون سطح‌بندی و توانمندسازی مشاوران بود نه رد و قبول آنها و مشابه چنین آزمون استانداردی برای مربیان تربیتی نیز برگزار خواهیم کرد و دوره های ضمن خدمت بر مبنا همین آزمون ها طراحی خواهیم کرد.
معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جشنواره کشوری تجارب برتر مربیان و معلمان و جشنواره الگوی برتر از دیگر برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری بود که به آنها اشاره کرد.
وی با بیان این مطلب که 650 دارالقران در سال گذشته تاسیس شده است اظهار کرد : امسال برای فعالیت هرچه بیشتر این دارالقران ها که مسئول پرورش پرورش استعداد های قرانی دانش آموزان هستند برنامه نیروی انسانی و اعتبارات ابلاغ شده است.
کفاش با بیان این مطلب که آموزش و پرورش در ارتباط با اوقات فراغت دانش اموزان ایثارگری می کند کفت :در خصوص اوقات فراغت کسی وظیفه آموزش و پرورش قرار نداده است و بودجه اوقات فراغت دست آموزش و پرورش نیست بلکه براساس تعهدی که داریم برای اوقات فراغت فعالیتهایی انجام خواهیم داد .
وی برگزاری جشنواره ها ، اردوها و برنامه های قرانی با حضور تعداد زیادی از دانش اموزان منتخب از برنامه های اوقات فراعت در تابستان عنوان کرد .

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش درخصوص تعطیلی پنجشنبه مدارس اظهار کرد :طرحی تحت عنوان اجرای آزمایشی پنجشنبه ها در 2151 مدرسه مقطع ابتدایی پنج شنبه ها باز کردند که نتیجه این طرح در حال بررسی است و تا هفته آینده مشخص خواهد شد که این طرح سال آینده در مدارس با ضریب بالاتر اجرا یا متوقف شود .

برگزاری کنگره کشوری پرسش مهر در 25خرداد ماه
کفاش از برگزاری کنگره کشوری پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد و افزود : این کنگره با حضور برگزیدگان پانزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهور در برج میلاد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد : در حاشیه این کنگره نمایشگاه بزرگی از آثار برگزیدگان که توسط سازمان دانش آموزی در کل کشور جمع آوری شده است به نمایش گذاشته خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن