تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798366641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاوت بودجه ندادن احمدی‌نژاد و روحانی به شهرداری/ ادامه ادعاهای عجیب حمید روحانی علیه هاشمی/ موافقت 64 درصدی با بی‌طرفی هسته‌ای تلویزیون!/ نگاه عراقی به نحوه نشستن ظریف و کری/ جست‌وجو برای یافتن پدر مجری معروف |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تفاوت بودجه ندادن احمدی‌نژاد و روحانی به شهرداری/ ادامه ادعاهای عجیب حمید روحانی علیه هاشمی/ موافقت 64 درصدی با بی‌طرفی هسته‌ای تلویزیون!/ نگاه عراقی به نحوه نشستن ظریف و کری/ جست‌وجو برای یافتن پدر مجری معروف
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند «پیاده روی 34 کیلومتری برای تماس تلفنی»، «دندان‌های ایرانی در رده‌های آخر خاورمیانه!»، «یک تهرانی هم در کوبانی دفن شد»، «سانسورچی‌های صهیونیست زنان کابینه را حذف کردند» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۰۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ - 22 May 2015


تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. 
پیاده روی 34 کیلومتری برای تماس تلفنی! اهالی 14 روستای منطقه هبودان از توابع آهوران لاشار در شهرستان نیکشهر سیستان و بلوچستان از هشت سال پیش تاکنون برای برقراری یک ارتباط تلفنی مجبورند یا مرتفع ترین قله کوه و یا مسیر 34 کیلومتری رفت و برگشت را بپیمایند. شماری از معتمدان و اعضای شوراهای اسلامی منطقه هبودان نیکشهر در گفت و گو با ایرنا گفته‌اند که مردم این منطقه چندین سال است در انتظار برقراری ارتباط تلفنی هستند و هنوز این خواسته عملی نشده است و به ناچار برای برقراری یک تماس تلفنی و یا انجام کارهای روزمره باید فاصله های طولانی را طی کنند.
اعتراض امام جمعه بندرعباس به قطع نشدن دست دزدها آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندر عباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخشی از سخنان خود در مشهد گفته: دین با عقل منافاتی ندارد و دو علت سبب می شود برخی این دو را باهم ناسازگار بپندارند؛ نداشتن شناخت کافی مسلمانان از دین اسلام و آگاهی کامل از احکام الهی دوم این احکام جز مقطع اول تاریخ اسلام به طور صحیح و کامل پیاده نشده است. وی افزوده: اگر به جرم دزدی دست یکی دو نفر از دزدان جامعه قطع شود، برای سایران عبرت و امنیت برقرار می شود؛ وقتی امنیت در جامعه با قطع شدن چندین انگشت دست برقرار می شود، چرا به این حکم اسلامی عمل نمی شود. نظام جمهوری اسلامی بر مبنای اجرای احکام اسلامی پایه گذاری شده است، اما شرایط جهانی از یک سو و اندیشه های مسلمانان از طرف دیگر مانع اجرای این احکام شده است و گرنه با اجرای صحیح و کامل آن شاهد حیات طیبه می شویم.
نگاه عراقی به نحوه نشستن ظریف در برابر کری قاسم الاعرجی رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق از جمله عراقی‌هایی است که با توجه به تصویر زیر به مقایسه نحوه نشستن ظریف در دیدار با کری وزیر خارجه آمریکا و نحوه نشستن سفیر عراق در آمریکا در دیدار با صالح المطلک از شخصیت‌های ضدایرانی عراق پرداخته است.








تفاوت بودجه ندادن احمدی‌نژاد و روحانی به شهرداری تهران قاليباف در حاشيه يكي از جلساتي كه وي و اسحاق جهانگيري حضور داشته به جهانگيري گفته است: «همان كاري كه احمدي نژاد با اخم با شهروندان تهراني داشته، آقاي روحاني با لبخند انجام مي دهد.» بنا به ادعای پارس نیوز، وي افروده است: «آقاي احمدي نژاد با تندي و اخم به شهر تهران، بودجه نمي داد و اكنون آقاي روحاني با لبخند، بودجه نمي دهد و همان کارها را با لبخند انجام می دهد.» قاليباف همچنين گزارشي از تخلفات ساخت و ساز توسط برخي نهادها و دستگاههاي اجرايي ارايه كرده و گفته است: «مجوز ساخت در ارتفاع 1800 متر مربوط به قبل از 1384 و 1381 است. به عنوان نمونه به يكي از مراكز غيردولتي آموزش عالي در دوره های قبلی تا ارتفاع 2600 متر مجوز دادند حالا همان آقایان به بنده ایراد می گیرند. اكثر باغ های تهران قبل از دوره ما تخریب شده بود.»
جای موافق و مخالف توقیف فیلم‌ها عوض شد برخی رسانه‌ها که پیش از این اصلی‌ترین حامیان توقیف برخی فیلم‌های سینمایی بوده‌اند، این بار در موضع مخالفت با توقیف یک فیلم قرار گرفته‌اند. ادعا شده است که فیلم «احتمال باران اسیدی» به کارگردانی «بهتاش صناعی‌ها» که توانست در بخش نگاه نو جشنواره‌ی سی و سوم فیلم فجر، با اقبال داوران روبرو شود و سیمرغ بهترین فیلمنامه را بگیرد، این روزها پشت در شورای پروانه نمایش مانده است. برخی اعضای شورای پروانه نمایش معتقدند فیلم به موضوع همجنس‌گرایی پرداخته است و به همین دلیل، حتی امکان توقیف آن نیز وجود دارد.
یک تهرانی هم در کوبانی دفن شد محمد حسین کریمی که با نام مستعار آریل کوبانی در میان کردهای سوریه شناخته شده بود در درگیری با داعش کشته شده و در مراسمی نظامی در در شهر دیرک در سوریه دفن شده است. به نوشته بی‌بی‌سی، کریمی اولین ایرانی فارس زبان نیست که به کردها در سوریه می پیوندد. امیر قبادی شناخته شده به "روژوان" نیز سال گذشته به صف ی پ گ در کوبانی پیوست. امیر قبادی مشهدی بود و او هم در درگیری با داعش کشته و در کوبانی به خاک سپرده شد.
نسخه هشت میلیارد تومانی یک پزشک رئیس دفتر اسناد پزشکی سازمان تامین اجتماعی استان تهران گفته: میانگین نرخ نسخه ها در استان تهران از سال 91 تاکنون 21 درصد رشد داشته است. میانگین قیمت داروهای نسخ پزشکی در تهران از هشت هزار و یکصد تومان در سال 91به 26 هزار و یکصد تومان در سال 93 رسیده است. خلیل اهوازی گفته: یک پزشک در استان تهران در سال گذشته با تجویز هفت هزار و 700 نسخه -که مبلغ هر نسخه بطور میانگین بیش از یک میلیون تومان بوده است؛ حدود هشت میلیارد تومان برای تامین اجتماعی استان تهران، هزینه ایجاد کرد.
موافقت 64 درصدی با بی‌طرفی هسته‌ای صدا و سیما! محمد سرافراز، در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی، گفته: طی نظرسنجی که صدا و سیما در دو، سه روز اخیر انجام داده است، اکثریت قاطع ملت ایران به آمریکا در پایبندی به تعهدات خود در مذاکرات هسته‌ای اعتماد ندارند. بر اساس این نظرسنجی حدود ۷۰ درصد ملت ایران معتقد بودند که آمریکا در مذاکرات به تعهدات خود پایبند نخواهد بود و بیش از ۷۲ درصد مردم با ادامه غنی‌سازی ۲۰ درصد موافق در صورتی که ایران با آمریکا به توافق نرسد اعتقاد داشتند. رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به برنامه‌های کار‌شناسی و مناظرات صدا و سیما در چند هفته اخیر درباره مذاکرات هسته‌ای، گفت: طبق نظرسنجی ۶۹ درصد مردم بی‌طرفی صدا و سیما در دعوت از کار‌شناسان سیاسی را تایید کرده‌اند. وی با بیان اینکه ما در صدا و سیما سعی کردیم که قدرت تحلیل مردم و میزان شناخت آنها نسبت به موضوع مهم مذاکرات هسته‌ای را بالا ببریم، گفته: ۶۴ درصد مردم هم معتقد به بی‌طرفی صداوسیما در این برنامه‌ها بودند.
دندان‌های ایرانی در رده‌های آخر خاورمیانه! عسکری دبیر دبیرخانه شورای تخصصی دندانپزشکی وزارت بهداشت در جشن فارغ التحصیلی 24 دانش آموخته دانشکده دندانپزشکی بندرعباس گفته: به طور متوسط ۱۳ دندان افراد ۳۰ تا ۴۰ ساله ایرانی پوسیده، پر یا کشیده شده است. این آمار در مورد افراد 60 تا 70 ساله ایرانی ، 22دندان است .این آمار بسیار نگران کننده است به طوری که ایران از نظر شاخص تعداد دندان های پوسیده ، پر و کشیده شده افراد میانسال ، در خاورمیانه در بین کشورهای آخر منطقه است.
نامه سفارت سعودی در تهران به مناسبت فوت ملک عبدالعزیز رسول جعفریان در خبرآنلاین نوشت: چند یادداشت پراکنده است در باره حج و مکه و سعودی و غیره و غیره.چندین سال بود که روزهای نخست ماه شعبان به مکه مشرف می شدیم و عمره انجام می دادیم. این سفر برای ما هم فال بود و هم تماشا. به واقع هم عمره و زیارت بود و هم راهی برای خرید کتابهای عربی برای کتابخانه های تخصصی از جمله تاریخ. به راستی این سفرهای با برکت، چه قدر به اندوخته کتابخانه تاریخ افزود. همین طور بقیه کتابخانه های تخصصی. در این سفرها گاهی هم به دانشگاه ها و مراکز علمی و شماری از استادان سر می زدیم. هرچه بود، روزنه ای بود که در آن رفت و آمد علمی مختصری هم وجود داشت. حالا که وضع دنیای اسلام کاملا به هم ریخته است و عمره هم تعطیل شده. پیش از آن هم، بعد از آن که سالها از نمایشگاه کتاب دمشق استفاده کردیم، اوضاع در هم ریخت. سالهاست دیگر خبری از نمایشگاه کتاب سوریه خبری نیست. یاد ایامی بخیر که در اطراف مکتبه الاسد نمایشگاه کتاب بر پا می شد و ما پنج نفر (مهدوی راد، معراجی، مهریزی و عابدی و بنده) یک عالمه کتاب می گرفتیم. اما عمره چیز دیگری بود، زیارت رسول (ص) و مراقد بقیع و بعد هم مسجد الحرام و طواف خانه خدا. و جلسات شبانه با دوستان که که به گفتگو می گذشت. یاد بسیاری از آنها را در کتاب یاد یار و دیار آورده ام. جعفریان در ادامه نوشته: این روزها باز چند کتاب در باره حج دیدم و به یاد ایامی که در عمره بودم، معرفی اجمالی می کنم. اما پیش از آن عرض کنم، مقاله ای که برای یک همایش بین المللی در ریاض نوشتم و البته نرفتم، این روزها در مجله میقات الحج شماره 43 (جمادی الثانیه 1436) منتشر شد. مجله میقات الحج، یک مجله عربی است که با تلاش مرکز تحقیقات حج در قم منتشر می شود. مقاله در صفحات 221 - 282 چاپ شده است. عنوان مقاله «الملک عبدالعزیز فی الوثائق الایرانیه» است. اسناد آن مقاله را از بیش از هزار سند انتخاب و در این مقاله آوردم.











قالیباف نامزد ریاست‌جمهوری نشود عجیب است عوض حیدرپور نماینده شهرضا به نامه‌نیوز گفته: برخی حامیان و دوستدار قالیباف در دو انتخاباتی که وی به عنوان نامزد ریاست جمهوری امده بود وی را یاری کرده بودند و به عنوان یاران وی به طور طبیعی در انتخابات مجلس کاندیدا می‌شوند، این علقه دوطرفه است، درواقع آقای قالیباف نیز علاقمندی را نسبت به آن تیم از خودش نشان می دهد و از انها در سراسر کشور پشتیبانی و دفاع می کند. اگر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت نکنند مایه تعجب است، اینکه ورود پیدا کند امرطبیعی است. وی باید ورود پیدا کند مگر امر خارق العاده ای رخ دهد که وی کاندیدا نشود.

جست‌وجو برای یافتن پدر مجری معروف

المیرا شریفی مقدم، مجری تلویزیون و همسر داود عابدی، گزارشگر ورزشی شبکه خبر، در صفحه شخصی اش نوشته که پدر همسرش که مشکل آلزایمر دارد، چند روزی است که از خانه بیرون رفته ولی متاسفانه برنگشته. او با انتشار این عکس، از مردم کمک خواسته است.  در حالی که چندی پیش خبرهایی در خصوص هزینه 7 میلیارد تومانی تغییرات و بازسازی‌های اساسی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود، تا کنون هیچ یک از مسئولین دولتی پاسخی در این رابطه ارائه نکرده اند. سایت عدالت‌خواهان گلستان از این موضوع خبر می‌دهد و در ادامه می‌نویسد: به نظر می رسد سکوت دولت تدبیر و امید در این رابطه به دلیل عادی بودن این هزینه برای دولت است. درحالی که دولت تبلیغات گسترده ای برای انصراف مردم از یارانه ها انجام می دهد و 7 روز هم از ثبت نام جدید یارانه ها می گذرد، ولی هنوز هزینه های کلانی در سطح دولت می شود. به عنوان مثال گفته می شود که در ایام نوروز هزینه های پیامک تبریک روحانی به مردم در حدود 950 میلیون تومان بود. همچنین هزینه  تأسیسات رفاهی مانند، سونا، استخر، سالن های ورزشی و امکانات لوکس در ساختمان ریاست جمهوری به 7 میلیارد نیز رسیده است.



بسته







غرضی: بنی صدر هنوز می‌خواهد مرا بکشد

سیدمحمد غرضی  گفته: بنی صدر یک بار به دزفول آمد و بحثش این بود که من در مسائل نظامی دخالت می‌کنم. من ‌گفتم نظامی‌ها نمی‌توانند بجنگند اما ما می‌توانیم بجنگیم. بنی صدر شروع به داد و قال کرد. گفتم: بنی صدر، از خوزستان می‌روی و دیگر برنمی‌گردی. او رفت و دیگر نیامد.او هنوز در پی کشتن من است. او می‌خواست هدایت جنگ به سمت ارتش برود اما می‌خواستیم جنگ را مردم مدیریت کنند.


دیدارهای نیمه‌شبانه کی‌روش و فردوسی‌پور

عادل ارتباط نزدیکی با کی‌روش دارد و حتی یک‌بار سید مهدی رحمتی علیه او در مصاحبه‌ای اعلام کرد مجری برنامه پرطرفدار 90 به منزل کی‌روش در برج ایران‌زمین رفت و آمد دارد و سبب شد تا جو بدی علیه فردوسی‌پور به راه بیفتد. اما گویا این رفت و آمدهای فردوسی‌پور به محل اقامت کی‌روش تنها مربوط به برج ایران‌زمین نیست بلکه مجری برنامه90 نیمه‌شب‌ها هم به اتاق کی‌روش رفت و آمد دارد.
به گزارش نامه نیوز، یکی از کارمندان هتل المپیک در حاشیه همایش بازآموزی مربیان فوتبال در لابه‌لای حرف‌هایش به یکی از مربیان لیگ‌برتری گفت: «اگر در و دیوار هتل زبان داشتند و اتفاقات پشت‌پرده فوتبال ایران که در لابی هتل صورت می‌گیرد را می‌گفتند خیلی‌ها دیگر نمی‌توانستند سرشان را بلند کنند، مثل عادل فردوسی‌پور.» این کارمند وقتی با این سوال مربی معروف که در کنار آنها ایستاده بود که چرا عادل فردوسی‌پور؟ مواجه می‌شود با خنده می‌گوید: «چرا نه؟ من و چند تن از کارمندان شیفت شب دیدیم که عادل ساعت یک‌ونیم بامداد از اتاق کی‌روش بیرون آمد و به سرعت هتل را ترک کرد...» این رفت و آمدهای شبانه از یک‌سو و انتقادهای عادل از مخالفان کی‌روش از جمله امیر قلعه‌نویی از سوی دیگر نشان‌دهنده این موضوع است که کارگردان برنامه 90 طی این دو سال اخیر کارلوس کی‌روش بود، نه عادل فردوسی‌پور.


حمید روحانی: دشمن هاشمی و منتظری را با تفکر لیبرالی تربیت کرد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در اردوی سیاسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد به ارائه سخنرانی پرداخت. رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن در ابتدای انقلاب وقتی متوجه شد کار از دست لیبرال‌ها خارج شده است و کسانی سر کار آمده‌اند که از اسلام ناب سخن می‌گویند تلاش کرد در بین روحانیون افرادی را با تفکر لیبرالی تربیت کنند از جمله منتظری و هاشمی رفسنجانی . وی تصریح کرد: منتظری که شاگرد امام بود کارش به جایی رسید که تلاش می‌کرد تمام نقشه‌های آمریکا را در ایران پیاده کند. البته منتظری در خط امام بود اما بعدها فریب خورد اما درباره هاشمی رفسنجانی این گونه فکر نکنید که از ابتدا در خط امام بودند و امروز تغییر کردند. هاشمی رفسنجانی قبل از آنکه امام را بشناسد و از ایشان کسب بینش کند از لیبرال‌ها و جبهه ملی کسب بینش کرده است. این موضوع در کتاب هاشمی بدون روتوش نیز آمده است.


دفاع اوباما از توافقات هسته‌ای

نشریه آمریکایی آتلانتیک که در شماره تازه خود مصاحبه مفصلی با باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا درباره موضوعات مختلف انجام داده است عکس زیر را برای روی جلد خود انتخاب کرده است.
تیتر آتلانتیک برای این مصاحبه این است:

ببینید: اسم من روی این (توافق) است : دفاع اوباما از موافقت هسته ای با ایران


بسته



سانسورچی‌های صهیونیست زنان کابینه را حذف کردند
تعدادی از نشریات تندروی مذهبی در اسرائیل، تصویر وزیران زن را از عکس یادگاری هیات وزیران جدید اسرائیل حذف کردند.

عکس رسمی از هیات وزیران جدید رژیم اسرائیل با حضور 3 زن


بسته



عکس منتشر شده در برخی رسانه های تندروی مذهبی یهودی در اسرائیل با نامشخص کردن  3 وزیر زن


بسته





مرادخانی:هنوز با شجریان مذاکره نکرده‌ایم

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته: ارکستر موسیقی ملی ایران هنوز کارش را آغاز نکرده است و ما هم درباره‌ی خواننده‌ی ارکستر با هیچکس مذاکره نکرده‌ایم. او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چندی است زمزمه حضور محمدرضا شجریان به عنوان خواننده ارکستر ملی شنیده می‌شود، گفت: ارکستر ملی هنوز کارش را آغاز نکرده است و ما هم هنوز با هیچ خواننده‌ای مذاکره نکرده‌ایم. علی مرادخانی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره‌ی استعفای ندا انتظامی به عنوان مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری گفت: بهتر است دلیل استعفایشان را از خودشان بپرسید.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن