تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819272822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیررضا خادم: خیرین برای ساخت اماکن ورزشی در نقاط محروم اقدام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امیررضا خادم: خیرین برای ساخت اماکن ورزشی در نقاط محروم اقدام کنند اردبیل - ایرنا - معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان خواستار حضور فعالانه خیرین در زمینه ساخت اماکن ورزشی به ویژه در نقاط محروم و کم برخوردار شد.


به گزارش ایرنا، امیررضا خادم روز پنجشنبه در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: نوجوانان و جوانان در کنار تحصیل نیاز به سرگرمی نیز دارند اما برای پر کردن اوقات فراغت خود با مشکلاتی روبرو هستند که این امر می تواند در نهایت موجب بروز رفتارهای سوء در جامعه شود.
وی افزود: تعدادی از جوانان در نقاط دور افتاده و محروم از امکانات زندگی می کنند و با توجه به تعداد قابل توجه پروژه های عمرانی نیمه تمام در کشور احداث سالن های ورزشی جدید از سوی دولت در شرایط کنونی ممکن نیست.
معاون حقوقی وزارت ورزش اظهار کرد: جامعه ما جوان است و مشکلات آنها بیش از هر زمان دیگری نیاز به تزریق شادی، سلامت و نشاط در جامعه را یاد آور می شود.
او ادامه داد: برای ایجاد تحرک بیشتر در بین قشر جوان و بانوان باید طرح هایی جدید و کارشناسی شده اجرا شود که برای تحقق آن به حضور بخش های خصوصی و خیرین نیاز داریم.
خادم بیان کرد: سیاست های وزارت ورزش به سوی تشویق و درخواست از خیرین برای حضور پررنگ در عرصه ورزش است گرچه استان های اصفهان و اردبیل جزو پیشقراولان این امر هستند.
در ادامه هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل، عبدالله نعمتی کاراته کار اردبیلی دو مدال طلا و نقره داخلی و بین المللی خود را به علی دایی تقدیم کرد.
نعمتی دارنده مدال طلای مسابقات جام قهرمانی کاراته باشگاههای ایران در سال 1392 و مدال نقره مسابقات کاراته قهرمانی جهان سبک شوتوکان در سال 2011 در کشور روسیه است.
8123/6018/ 6508






31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن