تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802661024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت 41 مدرسه با مشارکت خيرين در استان مرکزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۵۶ب.ظ)
ساخت 41 مدرسه با مشارکت خيرين در استان مرکزي موج-اراک- مدير کل سازمان نوسازي و تجهيز مدارس استان مرکزي گفت: 41 مدرسه با مشارکت 500 ميليارد ريالي خيران در اين استان در حال ساخت است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدصادق قايمي در جمع خبرنگاران افزود: مدارس درحال ساخت داراي 345 کلاس درس با زيربناي 45 هزار مترمربع است که به طور ميانگين 45درصد پيشرفت فيزيکي دارند.
وي اظهار کرد: خيران مدرسه ساز استان پارسال 19 پروژه با 123 کلاس درس در 19 هزارو 500 مترمربع زيربنا را با صرف 150 ميليارد ريال ساخته و تحويل مجموعه آموزش و پرورش داده اند.
قايمي گفت: 25 درصد فضاي آموزش استان خيرساز است و از سال 85 تاکنون خيران استان مرکزي دو هزار و 720 کلاس درس را در قالب يک هزار و 949 مدرسه ساخته اند.
وي توضيح داد: 90 پروژه نيمه تمام خيرساز با 60 درصد پيشرفت فيزيکي در استان وجود دارد که براي تکميل آن ها 300 ميليارد ريال نياز است.
مديرکل سازمان نوسازي و تجهيز مدارس استان مرکزي گفت: خيران در شانزدهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز استان مرکزي که سال گذشته برگزار شد 460 ميليارد ريال براي ساخت 127 پروژه متعهد شدند و پيش بيني مي شود در هفدهمين جشنواره نيز سطح مشارکت خيران براي ساخت فضاي آموزشي در استان مرکزي همين ميزان باشد.
قايمي افزود: يکهزارو 584 خير در استان مرکزي در حوزه ساخت مدرسه فعاليت دارند که از اين تعداد 398 نفر زن و 179 نفر متوفي هستند.
وي ادامه داد: توسعه فضاي آموزشي جديد در شهرهاي اراک و ساوه به علت تراکم جمعيت و مهاجرت پذيري نياز زيربنايي است ولي در ساير شهرستان ها با توجه به کاهش جمعيت، به روز کردن تجهيزات آموزشي در مدارس در اولويت است.
وي گفت: 50 درصد از فضاي آموزشي استان مرکزي نياز به تخريب، نوسازي و مقاوم سازي دارند که اين مهم بدون مشارکت خيران امکان پذير نيست.
رئيس مجمع خيران مدرسه ساز استان مرکزي نيز گفت: 23حاصل حمايت ساله خيران استان از آموزش و پرورش، 593 پروژه عمراني در عرصه هاي آموزشي است.
علي فخاري افزود: خيران در دو سال اخير به علت کمبود اعتبارات دولتي به کمک دولت آمده اند و در اين مدت با قبول تعهدات در ساخت فضاهاي آموزشي ياور و همگام دولت قدم برداشته اند.
وي اظهار کرد: همانطور که براي اقشار مختلف نظير معلم، کارگر، کشاورز روز و هفته وجود دارد ، با توجه به اقدام ارزشمند خيران مدرسه ساز شاييسته است در تقويم روزي به نام آن ها نامگذاري شود.
فخاري گفت: خيران مدرسه ساز افراد نوع دوستي هستند که در اجراي امور خيرخواهانه شامل ساخت مسجد، خانه بهداشت، خانه عالم کمک به بيماران سرطاني نيز پيشقدم هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن