تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پناهیان: به یک جنبش رسانه ای نیاز داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پناهیان: به یک جنبش رسانه ای نیاز داریم گرگان - ایرنا - حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز کشور نیاز به یک جنبش و قیام رسانه ای دارد که این مهم تنها در سایه همدلی و همزبانی، توجه به واقعیت ها و رفع سوء تفاهم ها مسیر می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا وی روز پنجشنبه در همایش کشوری مسوولان استانی بسیج رسانه در گرگان نقش رسانه را در ایجاد فضای سالم و جلوگیری از ایجاد سوء تفاهم ها در جامعه مهم دانست.
وی درباره شعار همدلی و همزبانی رهبری انقلاب نیز گفت: این شعار نه تنها یک تاکتیک بلکه از اصول مهم اسلام و انقلاب است و همه افراد جامعه و مسوولان باید آن را در جهت حفظ منافع ملی رعایت کنند.
این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با ابراز گلایه از وضعیت فعلی رسانه های کشور و این که امروز رسانه ها از ابزارهای اصلی نظام سلطه هستند افزود: امروز برای مقابله با تهاجم رسانه ای نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی، باید رسانه های داخلی خود را تقویت کنند.
وی با بیان این که در حوزه رسانه و استفاده صحیح از آن در ابتدای راه هستیم گفت: بسیج که یک نهاد فرهنگی و فرهنگ ساز است خیلی دیر وارد عرصه رسانه شد و اگر این اتفاق از سه دهه قبل صورت می گرفت، امروز وضعیت رسانه ای ما بسیار بهتر بود.
حجت الاسلام پناهیان اضافه کرد: امروز رسانه های ما در معرفی حقیقت انقلاب، شعارها و ارزش های آن و نیز بیان حقیقت دوران دفاع مقدس به مردم بدهکارند و دلیل آن نیز نداشتن درک صحیح از نقش و اهمیت رسانه است.
وی خاطرنشان کرد که نظام سلطه و غربی ها و حتی گروهک های تکفیری و داعشی ها به خوبی از ابزار رسانه در پیشبرد مقاصد شوم خود در حوزه های مختلف بهترین و بیشترین استفاده را می برند.
این استاد حوزه و دانشگاه همچنین حکم تاریخی امام راحل مبنی اعدام سلمان رشدی را در راستای منافع ملی دانست و افزود: این حکم امام یک ارزش اسلامی نبود بلکه حکمی در راستای منافع ملی کشور بود.
پناهیان توجه صرف به ارزش های اسلامی منهای توجه به منافع ملی را بی فایده دانست و با اشاره به مذاکرات هسته ای و نیز ضرورت حمایت از تیم مذاکره کننده اضافه کرد: در عرصه سیاست نباید با منافع ملی بازی کرد و اگر نقد و دغدغه ای نیز داریم باید در یک فضای گفت و گوی سالم مطرح کنیم.
در این مراسم که در سرسرای اشراق صدا و سیمای مرکز گلستان و با حضور مسوولان استان برگزار شد، شهید حجت الاسلام محمدعلی روحانی فرد از شهدای شهرستان کردکوی به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور در سال 94 معرفی شد.
شهید روحانی فرد که از بنیانگذاران انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده الهیات دانشگاه تهران بود، در مقطعی برای مبارزه با سرمایه داران، سلطنت طلبان و ضدانقلاب ها در منطقه گرگان و دشت، مبادرت به چاپ هفته نامه پیام مستضعفین به عنوان نخستین نشریه شرق مازندران (استان گلستان کنونی) نمود.
وی همچنین ارتباط نزدیکی با رادیو گرگان داشت و از طریق این تریبون افزون بر 150 ساعت سخنرانی با موضوعات مختلف دینی و سیاسی برای آگاهی دادن به نسل جوان ایراد کرد.
استان گلستان با افزون بر یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت، تاکنون حدود چهار هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3039/6159/6203



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن