تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820772483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در خانه احزاب از امروز باز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در خانه احزاب از امروز باز می شود تهران- ایرنا- معاون سیاسی وزیر کشور گفت: فعالیت خانه احزاب از امروز (پنج شنبه ) 31 اردیبهشت ماه با تصمیمات مجمع احزاب آغاز می شود.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد حسین مقیمی در حاشیه برگزاری مجمع خانه احزاب درجمع خبرنگاران گفت: درمذاکرات صورت گرفته با شهردار تهران مقرر شد محلی در اختیار خانه احزاب قرار گیرد تا فعالیت خود را به صورت رسمی در این خانه صنفی ادامه دهند.
وی با اینکه در حال حاضر حدود 235 حزب، تشکل و انجمن سیاسی در کشور در حال فعالیت است ، گفت: این احزاب می توانند در راستای قانون و چهارچوب مرام نامه خود به فعالیت ادامه دهند و حتی مجازند در مواردی دولت وعملکرد آن را نقد کنند.
مقیمی هم چنین خانه احزاب را یک انجمن صنفی دانست و افزود: موسسین خانه احزاب مجوز لازم را از کمیسیون ماده 10 وزارت کشور اخذ کرده اند .
معاون سیاسی وزیر کشور یاد آورشد خانه احزاب به دلایلی فعالیتش متوقف شده بود که باید مجحع عمومی برگزار می شد تا فعالیت احزاب دراین خانه از سر گرفته شود.
وی هم چنین ادامه داد: با تمام کسانی که در موضوع فعالیت مجددا خانه احزاب ذینفع بوده اند و نیز از احزاب مختلف دعوت شد تا در جلساتی که در این زمینه برگزار شده شرکت کنند و در آنجا گفته ایم که حاضریم کمک کنیم تا خانه احزاب فعال شود.
مقیمی تاکید کرد چون خانه احزاب خانه ای صنفی است ما به تنهایی نمی توانستیم در باره سرگیری این خانه تصمیم بگیریم و باید حتما مجمع عمومی برگزارمی شد.
معاون وزیر کشور گفت: وزارت کشور وظیفه پشتیبانی و حمایت از خانه احزاب را دارد و هم چنین وظیفه قانونی دارد تا ازطریق کمیسیون ماده 10 از احزاب بر همه انجمن و تشکل ها نظارت کند.
وی ادامه داد: اقداماتی که طی 20 ماه گذشته دردولت تدبیر وامید شکل گرفته بیشتر در زمینه پشتیبانی و حمایت بوده است و خوشبختانه احزاب نیز در این همدلی وهمزبانی و فعال کردن خانه احزاب علاقه مندی نشان داده اند.
معاون سیاسی وزیر کشور افزود: در خانه احزاب راه های کمک به دولت برای همدلی وهمزبانی نیز کمک به مردم بحث وبررسی می شود.
وی ابراز امیدواری کرد در مجمع عمومی خانه احزاب که هم اکنون در حال برگزاری است تصمیمات لازم اتخاذ شود.
معاون وزیر افزود: آقای رحمانی فضلی علاقه زیادی به فعال شدن خانه احزاب دارد وهم دراین زمینه قول های مساعدی به احزاب برای کمک بیشتر به فعالیت خانه احزاب داده است.
سیام**9136**7261**ن.پ**1601**



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن