تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798125725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگو با دو سرنشین خارجی کشتی نجات: «نمی خواهند یمن ایران دیگری شود!»


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گفتگو با دو سرنشین خارجی کشتی نجات: «نمی خواهند یمن ایران دیگری شود!»


رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد، کشتی نجات طبق هماهنگی های انجام شده با وزارت امور خارجه و کمیته بین المللی صلیب سرخ به بندر جیبوتی می رود و پس از انجام مراحل قانونی در جیبوتی کشتی رهسپار یمن می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کشتی حامل کمک های مردم و دولت ایران به مردم یمن (موسوم به کشتی نجات) 21 اردیبهشت از بندر شهید رجایی بندرعباس به سمت بندر الحدیده یمن در دریای سرخ حرکت خود را آغاز کرد و قرار است در روزهای آینده در این بندر پهلو گرفته و محموله خود را تخلیه کند. این کشتی حاوی 2 هزار و 500 تن کمک های مردم ایران است.   امدادرسانی بشردوستانه ایران به یمن پس از آن صورت می گیرد که جنگنده های متجاوز عربستان و ائتلاف عربی – آمریکایی از ششم فروردین تجاوز ضد انسانی خود را به یمن آغاز کرده اند؛ تجاوزی که تا کنون بیش از 3 هزار و 800 یمنی که بیشتر آنها از کودکان و زنان بودند، کشته شده و هزاران تن دیگر نیز زخمی شده اند.
برای آگاهی از آخرین وضع کشتی امدادرسانی ایران، به خلیج عدن سری زدیم و گفتگو کردیم با همکارمان سید ناصر فاطمی، خبرنگار اعزامی شبکه خبر، مستقر در کشتی نجات که نتیجه آن را ببیند و مهم ترین بخش های آن را بخوانید:
سوالات: خبرنگار شبکه خبر: 1- کشتی کمک های مردمی و امدادی جمهوری اسلامی ایران به مردم مظلوم یمن از شامگاه دوشنبه 21 اردیبهشت حرکت خود را به سمت یمن آغاز کرده است. خوشحال می شویم اخرین خبرهای کشتی نجات را از زبان شما بشنویم؟   در این کشتی، فعالان صلح طلب و ضد جنگ کشورهای اروپایی ما را همراهی می کنند.
سوال از مهمان (فعال حقوق بشر)
1- چه شد که کشتی نجات را برای اعلام حمایت از ملت مظلوم یمن انتخاب کردید؟(اشاره شود به مظلومیت مردم یمن و کشتار مردم بی دفاع یمن) به عنوان یک آمریکایی و یک انسان با توجه به اینکه دولت خودم را مقصر می دانم در کمک کردن به سعودی ها در حمله به مردم بی گناه یمن در بمباران بیمارستان ها، مدارس، مراکز عمومی و کشتن مردم بی گناه، این وظیفه انسانی من بود تا به عنوان یک انسان برای پاسخ به اقدام ظالمانه دولت خودم به این کشتی بیایم و دست کم کمک کوچکی کرده باشم به مردم یمن. احساس افتخار و غرور می کنم و غرق شادی ام از اینکه می توانم در کنار انسان های بسیار وارسته و خوب در این کشتی باشم که عازم یمن است.  
خبرنگار شبکه خبر: به نظر شما چرا رسانه ها و کشورهای غربی در قبال جنایت های دوماهه دولت عربستان در یمن سکوت اختیار کردند؟   غرب و به ویژه آمریکا نه فقط در این زمینه سکوت می کنند بلکه به صورت فعال از دولت سعودی در قبال این جنگ حمایت می کنند؛ سلاح هایی که الان دولت سعودی استفاده می کند متاسفانه از امریکا می آید. آنها نمی خواهند که یمن تبدیل به یک ایران دیگر بشود و بتواند مثل ایران استقلال خودش را بدست بیاورد و شروع کند به توسعه اقتصادی خارج از قید و بتد  و یوغ استثمار آنها و مردم می خواستند حاکم بر سرنوشت خود و منابع خودشان مسلط باشند که این با منافع بانک دارهای امریکایی و انگلیسی و تل آویو در منافات بود.
خبرنگار: از دید شما چرا کشورهای غربی در قبال حقوق بشر در جهان، دوگانه عمل می کنند؟   کشورهای غربی داعیه دفاع از حقوق بشر دارند، اما در جهان دوگانه عمل می کنند.
خبرنگار: با توجه به عمق فجایع انسانی در یمن به علت تجاوز آل سعود، نهادهای بین المللی و سازمان های حقوق بشر چه وظایفی بر عهده دارند؟  
دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن